//
کدخبر: ۳۲۳۷۴۰ //

رییس اتلتیکو: دوست دارم امباپه به رئال بیاید

انریکه سرزو، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید، می‌گوید از حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید استقبال می‌کند.

رییس اتلتیکو: دوست دارم امباپه به رئال بیاید
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه رئال مادرید تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب مهاجم تیم ملی فرانسه انجام داد. کیلیان امباپه کمتر از یک سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و تا به حال دو پیشنهاد از سوی این باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرده است. باشگاه فرانسوی نیز پیشنهادهای هنگفت رئال مادرید برای خرید امباپه را رد کرد تا این بازیکن همچنان به حضورش در پایتخت این کشور ادامه دهد.

با این حال به نظر می‌رسد که جذب کیلیان امباپه باعث خواهد شد که پس از جدایی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، رونق بار دیگر به لیگ اسپانیا برگردد. سرزو در پاسخ به این سوال که آیا عدم جذب فوق ستاره پاری سن ژرمن از سوی رقیب قدیمی باعث شده که او نفس راحتی بکشد گفت:« من دوست دارم امباپه به رئال مادرید بیاید چون این اتفاقی فوق العاده و جذاب برای لالیگا خواهد بود. اتلتیکو از حضور بازیکن فرانسوی دیگری به نام آنتوان گریزمان لذت می‌برد.»

سرزو درباره بازگشت گریزمان به ورزشگاه خانگی اتلتیکو اظهار داشت:« من باور دارم که استقبال فوق العاده‌ای از او صورت خواهد گرفت. هواداران او را با آغوش‌های باز خواهند پذیرفت. و تمایل زیادی به بازگشت این بازیکن دارند. من با بسیای از ورزشکاران دیدار کردم و همه از بازگشت او خوشحال بودند. و کسانی که مخالف هستند باید بدانند که او قدرت زیادی را به تیم اضافه خواهد کرد. اگر ما خواهان کسب جام‌های قهرمانی هستیم باید بازیکنانی مانند گریزمان را به تیم اضافه کنیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان