//
کدخبر: ۳۲۳۵۰۹ //

استقلال و درگیری با خود

استقلال در شرایطی اردوی دبی‌اش را برای دیدار با الهلال آغاز کرده که شرایطش اصلاً قابل قیاس با حریف عربستانی‌اش نیست. الهلال بعد از نتایج ضعیف در دور گروهی و صعود با بخت و اقبال یک بازسازی اساسی در تیمش برای کسب یک جام قهرمانی دیگر در آسیا انجام داد. آنها لئونارد ژراردیم را از موناکو به ریاض آوردند تا هدایت تیم‌شان را بر عهده بگیرد. در حالی که خبر می‌رسد در صورت شکست برابر استقلال ژراردیم از الهلال اخراج می‌شود.

استقلال و درگیری با خود
به گزارش فرتاک نیوز،
آنها همچنین یک خرید عالی در خط حمله داشتند و موسی مارگا را از پورتو و کنار مهدی طارمی به ریاض کشاندند. همچنین ماتئوس پریرا ستاره برزیلی وست بروم را با 18 میلیون یورو به خدمت گرفتند و چند بازیکن هم از منطقه خلیج فارس استخدام کردند تا یکی از گران‌ترین ترکیب‌های تاریخ الهلال را تشکیل دهند.
در طرف مقابل اما استقلال چه کرد؟ آنها هرویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی‌شان را از دست دادند. همچنین بهترین بازیکن فصل‌شان یعنی مهدی قائدی را هم به لیگ امارات فرستادند تا با پول ترانسفر او هم مشکل پرونده استراماچونی را حل کنند هم یکی، دو بازیکن خوب برای دیدار حساس آخر شهریور در برابر الهلال بخرند اما نتیجه کار چه شد؟
 بهترین خرید استقلال امین قاسمی‌نژاد 35 ساله است به همراه چند جوان آینده‌دار که شاید در یکی، دو فصل دیگر به کار بیایند اما در این بازی بعید است گره‌ای از کار استقلال باز کنند. البته که رئیس هیأت مدیره در میان خبرنگاران و هوادارانی که مدت‌هاست جلوی در باشگاه خیمه زده‌اند، ادعا کرده استقلال یک مهاجم «فوق حرفه‌ای» جذب می‌کند اما باید امیدوار بود در برابر ترکیب زهردار الهلال، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد بهترین نمایش‌شان را داشته باشند.
این تنها ضربه‌ای نیست که مدیریت باشگاه به استقلال وارد کرده. آنها حتی در آستانه عزیمت به دبی هم با حوشی زیادی همراه شدند. سه بازیکن تیم را همراهی نکردند. 
رشید مظاهری حتی بعد از اینکه پرواز به دبی را از دست داد، قراردادش را هم با استقلال یکطرفه فسخ کرد. دو بازیکن دیگر هم با نارضایتی‌هایی و سرانجام با تأخیر به اردوی تیم اضافه شدند. تنها اتفاق مثبت این روزها اضافه شدن گابریل پین به اردوی امارات است.
در طرف مقابل و در حالی که استقلال به هیچ وجه آمادگی لازم برای دیدار با الهلال را کسب نکرده است، شایعه‌هایی از سوی هیأت مدیره مبنی بر اخراج مجیدی در صورت شکست در برابر الهلال هم منتشر شده؛ یکی دیگر از تیرهایی که مدیران استقلال در این سال‌ها برای ضربه زدن به آن انداخته‌اند. به نظر می‌رسد استقلال با حریفی بزرگتر از الهلال در درون خودش درگیر است.
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان