//
کدخبر: ۳۲۳۱۳۲ //
گناه هواداران عاشق تراکتور چیست؟

اختصاصی/ فوتبال دو مالک دیگر را هم بلعید!/ همین که زندان نرفتید بروید و شکر کنید

متاسفانه باز هم فوتبال ایران قربانی گرفت و دو مالک بخش خصوصی دیگر قبل از اینکه پایشان به زندان نکشد، باشگاه داری را رها کردند و رفتند! رهایی که از اول هم مشخص بود و انتظار می رفت که بادران و تراکتورسازی با هزینه های بی حساب و کتابی که در فوتبال می کردند، به بن بست بخورند.

اختصاصی/ فوتبال دو مالک دیگر را هم بلعید!/ همین که زندان نرفتید بروید و شکر کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که تراکتورسازی آماده بازی حساس آسیایی مقابل‌ النصر عربستان آماده می شد، ناگهان مالک باشگاه اعلام واگذاری تیمش را کرد تا شوک بزرگی را به هواداران و بازیکنان وارد کند. البته انتظار می رفت که مالک تراکتورسازی با روندی که در همین چند سال اخیر در پیش گرفته بود، خیلی زود تسلیم شود و مثل همه مالکان خصوصی، اعلام‌ "آتش بس" کند!

 در گذشته نچندان دور بیش از ده ها نفر وارد فوتبال خصوصی شدند که پس از دوره‌ کوتاهی خداحافظی کردند. البته خیلی از این مالکان راهی زندان شدند و حتی تا پای طناب دار هم رفتند! مالکانی که وقتی پا به زمین فوتبال گذاشتند، خیلی بلند پروازی کردند و کلی هم وعده‌ و وعید دادند که در عمل چیزی جز بدهی و سایر مشکلات را برجا نگذاشتند.

حال داستان تراکتورِ زنوزی هم مثل داستان مالکان گذاشته شده تا او هم طعم تلخ، تیمداری یا همان باشگاه داری را بکشد و به قول قدیمی ها؛ عطایش را به لقایش ببخشد و به شهرت طلبی اش پایان دهد.

چرا شهرت طلبی؟! به این دلیل که اکثر کسانی که وارد فوتبال می شوند، به دنبال کسب شهرت و بلند پروازی هستند، چون خود این افراد می دانند که در فوتبال ایران جز هزینه کردن و، ورشکستگی چیز دیگری کاسب نخواهند شد. البته فراموش نکنیم که همین چند روز پیش مالک بادران هم در فوتبال به کارش پایان داد که در خصوص این مالک نیز حرف های زیادی برای گفتن و نوشتن وجود دارد!

با این حال تراکتور که یک تیم مردمی است و هواداران زیادی دارد، پس از واگذاری به بخش خصوصی، نهایتا سه سال دوام آورد که این نشان‌ می دهد اگر خارج از فوتبال پول پارو کنی، وقتی وارد فوتبال شوی، خیلی  زود ورشکست خواهی شد!

متاسفانه فوتبال ایران مثل اقیانوسی می ماند که هرچقدر هم آب به آن سرازیر شود، هیچ اتفاقی نمی افتد همه را می بعلد. همین الان شرایط تراکتورسازی طوری است که اگر خود زنوزی نتواند و یا نخواهد بدهی هایش را پرداخت کند، هیچ مالکی، چه بخش خصوصی و چه دولتی توان پرداخت آن را ندارد، مگر اینکه ارگانهایی روی کار بیایند و حساب و کتابی برای هزینه کردن نداشته باشند؟!

علی مسعودی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان