//
کدخبر: ۳۲۲۵۹۶ //

اولین ترکش فیفادی نصیب بایرن مونیخ شد

دایوت اوپامکانو، مدافع جوان تیم ملی فرانسه مصدوم شده و قادر به همراهی این تیم در مسابقات پیش رو نیست.

 اولین ترکش فیفادی نصیب بایرن مونیخ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 رقابت‌های ملی همیشه کابوس بزرگ تیم های باشگاهی بوده و سفرهای طولانی و بازی های متوالی معمولا باعث مصدومیت بازیکنان و غیبت آنها در مسابقات باشگاهی در هفته های بعد از این مسابقات می شود. حالا نیز یک دوره دیدارهای ملی دیگر در راه است و بایرن مونیخ اولین تیمی بوده که یکی از بازیکنان خود را به علت مصدومیت در اردوی تیم ملی از دست داده است.

فدراسیون فوتبال فرانسه با انتشار بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که دایوت اوپامکانو، مدافع جوان تیم بایرن مونیخ دچار آسیب دیدگی شده و نمی تواند این تیم را در بازی های پیش روی این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی همراهی کند. بدین ترتیب اوپامکانو هر سه دیدار آتی فرانسه مقابل بوسنی و هرزگوین، اوکراین و فنلاند را از دست خواهد داد. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه نیز تصمیم گرفت تا کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا را به جای اوپامکانو به اردوی این تیم در استراسبورگ دعوت کند.

دایوت اوپامکانکو امروز و برای طی کردن روند ریکاوری به مونیخ بازمی گردد. هنوز مشخص نیست که این بازیکن چه مدت را از میادین دور خواهد کرد، اما حداقل غیبت او در بازی های تیم ملی فرانسه که قطعی شدده است. بازی بعدی بایرن مونیخ روز شنبه 11 سپتامبر برابر باشگاه سابق دایوت اوپامکانو یعنی لایپزیش برگزار می شود و این مدافع جوان امیدوار است قادر به همراهی بایرن در آن مسابقه باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان