//
کدخبر: ۳۲۲۴۰۶ //

مومنی: استقلال در حد نام خودش و مجیدی یارگیری نکرده است/ امیدوارم تیم ملی خنده را روی لبان مردم بیاورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این باشگاه در حد نام بزرگش و فرهاد مجیدی نتوانسته در پنجره نقل‌وانتقالات انتظارات را برآورده کند.

مومنی: استقلال در حد نام خودش و مجیدی یارگیری نکرده است/ امیدوارم تیم ملی خنده را روی لبان مردم بیاورد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مومنی درباره وضعیت نقل‌وانتقالات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: احساس می‌کنم که استقلال در امر یارگیری به اندازه اسم بزرگش عمل نکرده است. شاید نفراتی که گرفته است، خوب باشند اما امتحان پس داده نیستند. هنوز از وضعیت روانی این بازیکنان اطلاعات کاملی نداریم، اگرچه ممکن است مهره‌هایی باشند که در خطوط مختلف به استقلال کمک کنند اما منوط به این است در بازی‌های بزرگ ارزیابی شوند. این مسئله برای من جای سوال است که بازیکنانی که استقلال گرفته، می‌توانند در بازی‌های بزرگ گره‌گشا باشند یا نه.

وی با بیان اینکه فرهاد مجیدی به اندازه نام خودش بازیکن نگرفته است، تصریح کرد: شاید کمبود منابع مالی و محدودیت‌ها باعث جذب بازیکنان مدنظر نشد. شاید از مجموعه استقلال دور هستیم و نمی‌دانیم بازیکنان جدید چه قابلیت‌هایی دارند. استقلال در بخش حمله نواقصی دارد و نمی‌دانم شیمبای 38 ساله می‌تواند کمک کند یا نه. اگر زلاتان ابراهیموویچ در این سن و سال بازی می‌کند، موقعیتش با فوتبال ایران تفاوت دارد. امیدوارم اشتباه کرده باشم و استقلال خوب نتیجه بگیرد اما آنچه که می‌بینم این تیم در نقل‌وانتقالات نتوانست انتظارات را برآورده کند. نمی‌گویم استقلال بمب بترکاند اما باید در حد مجیدی و استقلال بایکن جذب می‌شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه در اولین بازی مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: این دیدار می‌تواند سکوی پرتابی برای ایران باشد تا به حضور در جام جهانی چنگ بزند. پیروزی در این دیدار می‌تواند ایران را از نظر روحی - روانی برای ادامه مسابقات ارتقاء دهد. سوریه تیم چغر و دونده‌ای است و در دیدارهای گذشته با این تیم اقتصادی آنها را شکست دهیم. ایران هم لژیونرهای خوب و با کیفیتی دارد و قابلیت فنی تیم ملی بالا است. با این حال، باید حساب ویژه روی بازیکنان سوریه باز کنیم، چرا که بازیکنان خوبی دارد، از جمله مهاجم خطرناک آنها (عمر الخریبین) که گفته می‌شود مصدوم است.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: ما در خط حمله بازیکنان خوبی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی داریم که در کار گروهی بسیار خوب هستند. می‌توانیم با تاکتیک‌های اسکوچیچ و داشتن لژیونرهای‌مان سوریه را شکست دهیم تا خنده روی لبان طرفداران بیاید، مردمی که این روزها بسیار غمگین و ناراحت هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان