//
کدخبر: ۲۷۷۷۹۱ //

سعادتمند اگر استراماچونی را نیاورد کنار برود!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با تصمیم گیری نابخردانه مسئولان باشگاه، استقلال این جام را از دست داد و به نوعی مسئولان خودزنی کردند.

سعادتمند اگر استراماچونی را نیاورد کنار برود!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مومنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی اظهار کرد: به نظر من باشگاه مقصر اصلی این نتیجه و بعد از آن کادرفنی است و ناپختگی هر دو عامل باعث شد که طرفداران ازاین جام محروم شوند.

او ادامه داد: تفاوت مدیر و رهبر در اینجا مشخص می شود که مدیر کار می کند و همیشه باید کار درست را انجام دهد. به نظر من سعادتمند در این ماجرا خوب تصمیم نگرفت چرا که استقلال به آرامش بیشتر از این نیاز داشت تا بتوان یک جام کسب کند ولی با تصمیم نابخردانه ای که مسئولان باشگاه گرفتند، این جام را از دست دادند و به نوعی خودزنی کردند.

او ادامه داد: استقلال به تراکتور نباخت بلکه به خودش باخت. استقلال به اتفاقاتی که برایش رقم خورد باخت. درست است تراکتور در نیمه اول سه گل زد اما اگر در نیمه دوم یک مقدار شانس به استقلالی ها رو می کرد، شاید بیشتر از این ها هم گل می زد.

مومنی همچنین گفت: اعتقادم این است که سعادتمند در این بین خوب تصمیم گیری نکرد. روش های بسیار زشت فوتبال مثل وقت تلف کردن هم در این بازی وجود داشت. بالاخره تیمی که بخواهد قهرمان شود در این فوتبال چنین کارهایی هم شاید انجام دهد اما مردم آذربایجان فرهنگ بسیار بالایی دارند و متمدن هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: رفتار سرمربی این تیم در شان و شخصیت مردم آذربایجان نبود. این قهرمانی مبارکشان باشد و در تمریناتشان آرامش وجود خواهد داشت اما سرمربی تیم تراکتور می توانست برخوردی بهتر از این داشته باشد و تیمش را به آرامش دعوت کند. برای این که تا به حال قهرمانی ندیده است و می خواست خودش را نشان دهد، به هر کاری دست می زد که به هدفش برسد.

او درباره رفتن فرهاد مجیدی گفت: به هر جهت هر کسی که به عنوان مدیر بخواهد قدرت خود را اعمال کند و منم منم در بیاورد، کسی با او کار نمی کند. مدیران درست است که قدرت دارند ولی این را هم باید بپذیرند که فرهاد مجیدی کسی است که قدرت اجرایی دارد و چندین سال است بین مردم محبوبیت دارد و شاید خیلی از مدیرانی که دارند کار می کنند دوست دارند با فرهاد مجیدی عکس بگیرند. حالا قدرت دست سعادتمند افتاده و فرهاد را برکنار کرده و زحمات مجیدی را در این فصل و تمام فصل های گذشته را نادیده گرفته است. این یک کار غیر کارشناسانه است چرا که مدیرعامل باشگاه نه فوتبال بازی کرده و نه در رشته فوتبال بوده است.

مومنی ادامه داد: همه کارها را مدیران انجام می دهند و بعد خودشان همه چیز را به گردن سرمربی می اندازند. جامعه فوتبال باید در این روابط تجدید نظر کند و مدیرانی بگذارد که ظرفیت بالایی داشته باشند، دروغ نگویند و با جامعه صادق باشند. ما آدم های سیاسی نیستیم و با سیاست کاری نداریم ولی کسانی باید در ورزش حضور داشته باشند که این رشته را بفهمند و درک کرده باشند تا در نهایت مردم و طرفداران ضررش را نبینند.  

او درباره بازگشت استراماچونی بیان کرد: در این شکی نیست که هواداران می خواهند استراماچونی برگردد. سعادتمند گفته است استراماچونی را برمی گرداند و اگر این کار را نکرد باید کنار برود. موقعی که قوانین و مقررات یک کشور اجازه نمی دهد، یک مدیر چگونه به خودش اجازه می دهد با احساسات هواداران بازی کند و بگوید من می روم و استراماچونی را می آورم. به خاطر این که هواداران را ساکت کند و سرپوشی روی ناکامی های خودش بگذارد، این کار را می کند و می خواهد هواداران را نگه دارد.

او ادامه داد: برود استراماچونی را بیاورد اما اگر نتوانست باید کنار برود چرا که هم جام حذفی را از استقلال گرفت و هم فرهاد مجیدی را زیر سوال برد و در زمان بحران به ما نشان داد که نمی تواند تصمیم درست بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص زد و خورد شب گذشته هواداران و بازیکنان استقلال در فرودگاه گفت: زشتی کار در چند قضیه نهفته است. کسانی که واقعیت امر را نمی گویند، پشت سر فرهاد مجیدی و بازیکنانی که این همه زحمت کشیده اند، قایم می شوند. همین مساله باعث شد طرفداران با بازیکنان درگیر شوند. درست است سرمربی و بازیکنان باید پاسخگو باشند اما آنهایی باید جواب دهند که تصمیمات نابخردانه ای می گیرند و بعد می روند خودشان را قایم می کنند. این مساله به نظر من یک نوع جنگ روانی است که اعضای تیم را با هواداران روبرو کنند.

او در پایان اضافه کرد: این ها اصلا تقصیری ندارند و مدیریت باشگاه باید بیاید و جواب دهد. مسئولان باشگاه یک جام را به خاطر استراماچونی از تیم گرفتند. اگر قرار بر جذب مربی دیگری بود، چه بهتر که پس از کسب عنوان قهرمان این کار انجام می شد. آتش روشن کردند و بعد هم می خواهند همه چیز در آرامش انجام شود. چرا آقای سعادتمند قبول نمی کند که اشتباه کرده است و فقط فرهاد مجیدی را جلو می اندازد؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان