//
کدخبر: ۳۲۲۲۱۸ //

گل‌محمدی: خیلی وقت است که در استادیوم پر از تماشاگر بازی نکردیم/ می‌دانیم استقلال یک تیم منظم، یکدست و جوان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تاجیکستان لیاقت سر گروهی در لیگ قهرمانان را داشت و تیم خطرناکی نشان داده است.

گل‌محمدی: خیلی وقت است که در استادیوم پر از تماشاگر بازی نکردیم/ می‌دانیم استقلال یک تیم منظم، یکدست و جوان است
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: زمانی که استقلال تاجیکستان بازی‌های خوبی در گروهش در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و سرگروه شد، شناخت جامع و کاملی از فوتبال تاجیکستان نداشتم. می‌دانیم استقلال یک تیم منظم، یکدست و جوان است. به فوتبال تاجیکستان تبریک می‌گویم که نمایش خوبی ارائه کرد و استقلال لیاقت سرگروهی را داشت. 

وی ادامه داد: تاجیکستانی‌ها سورپرایز آسیا بودند. آنها سرعت انتقال خوبی دارند و در ضد حملات خطرناک هستند. ابن می‌تواند شروع خوبی برای فوتبال تاجیکستان باشد. می‌دانم تاجیکستان استعدادهای فوتبالی خوبی مثل ایران دارد. 

سرمربی پرسپولیس که با یک رسانه تاجیکستانی صحبت می‌کرد در واکنش به سوالی درباره حضور 25 هزار هوادار در دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه تصریح کرد: خیلی وقت است که در استادیوم پر از تماشاگر بازی نکردیم. نمی‌دانم اجازه می‌دهند کل ظرفیت استادیوم پر شود یا نه ولی من خوشحالم می‌شوم از نزدیک هواداران تاجیکستانی را ببینم. این اولین سفر من به تاجیکستان خواهد بود اما می‌دانم مشترکات فرهنگی زیادی با ایران دارند و مهم‌تر از همه زبان فارسی است که زبان شیرین و زیبایی است.  خیلی مشتاقم و دوست دارم زودتر کشور دوست، برادر و زیبای تاجیکستان را ببینم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان