//
کدخبر: ۳۱۸۷۷۶ //

پرسپولیس به دنبال تکرار مقتدرانه‌ترین قهرمانی لیگ برتر

فصل قبل تیمی را که یحیی گل‌محمدی و کادرش در نیم فصل دوم از کالدرون و همکارانش تحویل گرفتند، به مقتدرانه‌ترین قهرمانی لیگ برتر رسید. سرخ‌ها فصل قبل از 30 بازی، 21 برد، 4 مساوی، 5 باخت، 46 گل زده 17 گل خورده، 29 تفاضل گل و 67 امتیاز در کارنامه خود ثبت کردند.

پرسپولیس به دنبال تکرار مقتدرانه‌ترین قهرمانی لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،
حالا تیم یحیی که این فصل تمام و کمال در اختیار خودش بوده و با نظر مستقیم خودش بسته شده، در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ بیستم می‌تواند در هفته پایانی با برد مقابل پیکان هم دوباره قهرمان شود هم رکورد امتیازی فصل قبل خودش را تکرار کند تا دوباره با میانگین 23/2 امتیاز از هر بازی که در لیگ 16 تیمی رکورد به حساب می‌آید، جام را مال خود کند.
پرسپولیس فعلاً 18 برد دارد و حتی در صورت پیروزی مقابل پیکان به تعداد برد فصل قبل نخواهد رسید اما تیم امسال فقط یک باخت داشته و حتی در صورت شکست در مسابقه آخر 3 باخت کمتر از تیم فصل قبل خواهد داشت.
تعداد مساوی‌های این فصل هم خیلی بیشتر است و اگر بازی آخر فصل با نتیجه مساوی تمام شود سرخ‌ها این فصل 11 مساوی ثبت خواهند کرد در حالی که فصل قبل فقط 4 بار مساوی کردند.
در آیتم گل زده پرسپولیس الان به اندازه کل فصل قبل یعنی 46 گل زده و با یک گل دیگر از تیم فصل قبل پیش می‌افتد ضمن اینکه سرخ‌ها با گلی که مقابل تراکتور خوردند با 14 گل خورده همچنان بهترین خط دفاع لیگ برتر هستند و فعلاً سه گل کمتر از فصل قبل خورده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان