//
کدخبر: ۳۲۱۹۸۵ //

درخواست هواداران استقلال از مجیدی؛ قاسمی نژاد را بخرید!

مدت زیادی است که شایعات مختلفی درباره استقلالی شدن امین قاسمی نژاد به گوش می رسد، اما فرهاد مجیدی با اعلام این موضوع که مهاجم فصل گذشته پدیده جایی در لیست او ندارد پرونده خرید این بازیکن را بست.

درخواست هواداران استقلال از مجیدی؛ قاسمی نژاد را بخرید!
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از آنکه فرهاد مجیدی اعلام کرد امین قاسمی نژاد در لیست نفرات مورد نطر او حضور ندارد، خبر فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه پدیده منتشر شد. با انتشار این خبر گروهی از هواداران منتسب به استقلال در فضای مجازی از فرهاد مجیدی درخواست کردند تا به جای این همه بازیکن جوان و کم نام و نشان قاسمی نزاد با تجربه و ستاره را جذب کند. درخواستی که بعید است راه به جایی ببرد. چرا که فرهاد مجیدی برای تقویت خط حمله روی جذب لوسیانو پریرا مهاجم فصل گذشته فولاد نظر مثبت دارد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۹۸۵ //
ارسال نظر
 
  • امید

    سلام خدمت آقای فرهاد مجیدی ما هوادارهای استقلال یک فصل صبر کردیم تا قاسمی نژاد ب یاد استقلال پس الان چی شده که نمیخوای را جبش حتی فکر کنی حتماً باید بره تیم رقیب و بازیهاشو ببینیم و حسرت بخوریم کسی که ه مش خودشو استقلالی میدونه و همیشه اعلام ک رده دوست داره بیاد استقلال رو نمیبینی چر ا بعضی وقتها ما باعث افسوس و ناراحتی هوا دارهامون میشیم یک بار هم به حرف هوادار و اقعی گوش کنیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان