//
کدخبر: ۳۲۱۷۶۲ //

غیبت قایدی و حضور نوراللهی برابر عجمان

سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی تأکید کرد که مهدی قایدی در بازی برابر عجمان حضور ندارد ولی احمد نوراللهی در دسترس خواهد بود.

غیبت قایدی و حضور نوراللهی برابر عجمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 با پیوستن مهدی قایدی و احمد نوراللهی به تیم شباب الاهلی امارات، حالا هواداران استقلال و پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری اخبار فوتبال امارات و بخصوص باشگاه شباب الاهلی را دنبال می کنند. این تیم روز چهارشنبه سوم شهریور در دیداری از هفته دوم ادنوک لیگ به مصاف عجمان می رود.

در همین رابطه مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر عجمان عدم حضور احمد خلیل و مهدی قایدی را برابر این تیم تأیید کرد. او گفت: احمد خلیل در بازی هفته اول آماده بود اما دچار مصدوم شد و اکنون در مرحله ریکاوری به سر می برد. احمد نوراللهی در 4 جلسه تمرینی شرکت کرد و می تواند برابر عجمان برای دقایقی به میدان برود. مهدی قایدی نیز از تعطیلات بازگشته و در مرحله آماده سازی است. بنابراین او را برابر عجمان در اختیار نداریم.

انتقال مهدی قایدی از استقلال به شباب الاهلی، روز یکشنبه شکل رسمی به خود گرفت و این بازیکن پس از کش و قوس فراوان و چندین روز مذاکره میان دو باشگاه، راهی امارات شد و با قراردادی 5 ساله به تیم شباب الاهلی پیوست. پیش از این نیز احمد نوراللهی راهی این تیم شده بود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در هفته نخست لیگ امارات موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد الامارات عبور کند. آنها روز چهارشنبه در استادیوم خانگی خود آل راشد به مصاف عجمان خواهند رفت.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان