//
کدخبر: ۳۲۱۴۰۳ //
مذاکرات در امارات خوب پیش نرفت

انتقال قایدی به شباب الاهلی؛ در آستانه لغو

به احتمال فراوان داستان پیوستن مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امشب منتفی می شود مگر اینکه در ساعات پیش رو اتفاق خاصی رخ بدهد.

انتقال قایدی به شباب الاهلی؛ در آستانه لغو
به گزارش فرتاک نیوز،

داستان حضور مهدی قایدی در شباب الاهلی طولانی شده و هر لحظه خبر متفاوتی در این زمینه منتشر می شود. در حالیکه رسانه های اماراتی مدعی هستند که کار پیوستن این بازیکن به شباب الاهلی تمام شده است، اما از درون باشگاه استقلال اخبار متفاوتی به گوش می رسد و ممکن است تا همین امشب، همه چیز منتفی شود.

شبکه تلویزیونی ابوظبی که پیش از این خبر پیوستن احمد نوراللهی به شباب الاهلی را به صورت اختصاصی منتشر کرد و پس از گذشت حدود 12 ساعت این انتقال شکل رسمی به خود گرفت، شب گذشته نیز در حرکت مشابهی از پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی خبر داد و مدعی شد این انتقال در ساعات پیش رو رسمی خواهد شد اما واقعیت این است که دو باشگاه برای توافق، فاصله زیادی با یکدیگر دارند.

باشگاه استقلال به هیچ وجه تمایل ندارد که ستاره بوشهری خود را با مبلغی کمتر از 2 میلیون یورو به تیم اماراتی واگذار کند. از سوی دیگر، احمد مددی حتی انتظار دارد پیشنهاد تیم اماراتی به مرز 3 میلیون یورو نیز برسد اما واقعیت این است که مدیران شباب الاهلی حتی حاضر نیستند نصف این مبلع را به آبی ها بپردازند.

چیزی که مشخص است، احمد مددی بامداد فردا دبی را به مقصد تهران ترک می کند و تا این لحظه، هیچ توافقی میان دو طرف صورت نگرفته است. باشگاه استقلال علاوه بر اینکه مبلغی بیش از 2 میلیون یورو برای این انتقال طلب کرده، خواستار این مسئله شده که کار انتقال قایدی پس از برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال صورت بگیرد.

به هر شکل برخلاف اخبار رسانه های اماراتی، استقلال و شباب الاهلی تا این لحظه بر سر انتقال قایدی به توافق نرسیده اند و چنانچه در ساعات پیش رو و قبل از بازگشت مددی به تهران تیم اماراتی پیشنهاد خود را افزایش ندهد، پروژه حضور قایدی در فوتبال امارات با شکست مواجه شده و این بازیکن فصل بعد را نیز در استقلال توپ خواهد زد. مخالفت فرهاد مجیدی با این انتقال بخش مهمی از دلایل به سرانجام نرسیدن مذاکرات است.

اگر تا قبل از پایان امشب مدیران شباب الاهلی رقم خود را به خواسته مدیران استقلال نزدیک نکنند، مددی به صورت رسمی خبر منتفی شدن این انتقال را اعلام می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان