//
کدخبر: ۳۲۱۷۵۴ //

سمیعی به هیئت مدیره گزارش نقل و انتقالات داد

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس در جلسه دوشنبه هیئت مدیره گزارشی از نقل و انتقالات باشگاه ارائه کرد.

سمیعی به هیئت مدیره گزارش نقل و انتقالات داد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی‌ها که حدود دو هفته تا صدور حکم محرومیت نقل و انتقالات فاصله دارند، باید در این مدت خریدهای خود را ثبت کنند تا به این شکل به نوعی محرومیت را دور بزنند و بتوانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

 در جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره که با حضور تمام اعضا برگزار شد، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه گزارشی از اتفاقات ارائه کرد و «در خصوص بازیکنان جذب شده و همچنین ستاره‌هایی که قراردادشان تمدید شده است، در جمع اعضای هیات مدیره به صحبت پرداخت.»

 پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی را جذب کرده و وضعیت علی نعمتی هم فردا سه شنبه مشخص می‌شود و او به سومین خرید تیم تبدیل خواهد شد.

این در حالی است که باتوجه به جدایی سه بازیکن تاثیرگذار، از سوی هواداران انتقاداتی به کادر مدیریتی باشگاه انجام شده و در روزهای اخیر نیز هواداران نیز با تجمعات غیر سازماندهی شده، صدای اعتراض خود را به مدیرعامل باشگاه رساندند.

 مجید صدری رییس هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص سقف قرارداد ۵ میلیاردی سرخپوشان برای نقل و انتقالات نیز اعلام بی اطلاعی و صحبت درباره این موضوع را به جعفر سمیعی واگذار کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۷۵۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    شکوری وصدری درخواب نازند قبلاً که زمینه مهیا بود باید تکلیف مغانلو نورالهی ودیگرستارها که قراردادشان تمام بود قراردادمی بستند ولی تازه از خواب بیدار شدند دیدند که ستارها یکی یکی جدا میشوند و بازیکنی درحد و اندازه پرسپولیس هم جذب نکرده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان