//
کدخبر: ۳۱۵۱۹۸ //

سمیعی: پرونده حمله نارنجکی بسته نشده است

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که حکم ماجرای اصفهان هنوز به صورت کامل صادر نشده است.

سمیعی: پرونده حمله نارنجکی بسته نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

جعفر سمیعی که در مراسم تجلیل از شمسایی حضور یافته بود، در خصوص این مراسم اظهار داشت: امروز افتخار این را داشتم که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی آقای وحید شمسایی که صرف کار خیر شد، شرکت کنم و امیدوارم آقا وحید شمسایی که همیشه برای این کشور زحمت کشیده، همیشه این روند را ادامه دهد و نامش همیشه بدرخشد.

مدیرعامل قرمزها در مورد احتمال دعوت از شمسایی برای رکورد شکنی گفت: من به عنوان یک ایرانی خیلی دوست داریم این اتفاق رخ دهد و ما هم هرکاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد.

او در خصوص شرایط پرسپولیس عنوان کرد: وضع پرسپولیس خوب است الحمدالله و فردا یک بازی خوب داریم و علی رغم چند مصدوم، امیدواریم که بچه‌ها دست پر از زمین خارج شوند.

جعفر سمیعی با اشاره به موضوع درفشی فر گفت: من نمیدانم مستندات بقیه چیست اما سند تک برگ ورزشگاه درفشی فر ماه مرداد۱۳۹۹ صادر شده و حتما مراحل حقوقی و سندی را طی کرده است.

مدیرعامل سرخ‌ها در مورد پرونده اصفهان توضیح داد: ما دفاع خودمان را کردیم و دیروز هم یک جلسه را معاونت حقوقی باشگاه در کمیته انضباطی و استیناف برگزار کردیم و ما آن کاری که می‌توانستیم را کردیم و شاید در حیطه کاری ما نباشد که به آرا اعتراض کنیم و باشگاه کاری که باید را انجام دادیم و این دیگر تشخیص آقایان است.

وی افزود: آرایی که برای اتفاق اتوبوس بازی ذوب آهن رخ داد، رای در خصوص شخص است و پرونده درباره اتفاقات مفتوحه است و تحقیقات ادامه دار هستند و هنوز اعلام نکرده‌اند.

سمیعی راجع به پاداش آسیایی اظهار داشت: ما تلاش میکنیم و دیروز هم یک مکاتبه کردیم و از ای اف سی خواستیم که بر چه اساسی و چه قانونی پول ما را به طلبکاران ما نمیدهند؟ بر اساس قوانین بین المللی این پول را باید به طلبکارانی که احکام بین المللی دارند بدهند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد پرونده کالدرون عنوان کرد: در تلاش هستیم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. با او در تماس هستیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد رادوشویچ ترجیح داد جوابی ندهد و به این شکل به مصاحبه خاتمه داد: خداحافظ!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان