//
کدخبر: ۳۲۱۱۳۳ //

اختصاصی/ نقل و انتقالات باشگاه استقلال/ از الهلال هم کمک بگیرید بد نیست!

نقل و انتقالات باشگاه استقلال در حالی پیش می رود که فعلا فقط خروجی داشته و نه بازیکن جدیدی به خدمت گرفته شده و نه خبری از تمدیدی ها است؛ اینکه اتاق فکر آبی ها چه خروجی داشته باشد، فعلا باید منتظر ماند!

اختصاصی/ نقل و انتقالات باشگاه استقلال/ از الهلال هم کمک بگیرید بد نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

چشم روی هم بگذاریم، بازی حساس استقلال ایران با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا فرا می رسد و این دو تیم باید در کشور ثالث به مصاف هم بروند و بازی سرنوشت ساز را انجام دهند. در حال حاضر نماینده پولدار عربستان هزینه های چند صد میلیاردی را فقط برای خرید یک بازیکن می‌کند، ولی نماینده بی پول ایران هنوز هم در فکر "چه کنم، چه کنم" است و مسئولانش "دو دو تا چهار تا" می کنند که ببینند با فروش کدام بازیکن می توانند، فعلا! جایگزین خروجی ها را پر کنند، حال خرید بزرگ؛ پیش کش!

در پست دفاع چپ، دو بازیکن اصلی ( ملیچ و نادری) جدا شده اند که کادر فنی برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن دست به دامان تیم سقوط کرده شده اند تا شاید از این تیم بازیکن جذب کنند؟! حال بماند که مسئولان تیم سقوط کرده نمی دانند، این و بازیکن را با چه شرایطی به استقلال بدهند؟!

در خط حمله جدایی دیاباته قطعی شده و ارسلان مطهری نیز، ساز جدایی "کوک" کرده و احتمالا بوی پول زیادی به مشامش رسیده که می خواهد، آبی ها را ترک کند! مهدی قایدی هم که احتمالا یکی از خزانه‌ های باشگاه محسوب می شود، شاید او را به رقبا بفروشند و به جایش بازیکن بخرند؟! مثل کاری که چند سال پیش کردند و با فروش صیادمنش بدهی ها را دادند!

در پست دروازه‌بان هم باید دید آیا رشید مظاهری و مددی به توافق می رسند یا اینکه او نیز در دام یک باشگاه پولدار گیر می افتد و به تیم دیگری می رود؟! در خط هافبک نیز هنوز  تکلیف تمیدیدی ها مشخص نشده، چه برسد به خرید جدید که بخواهیم به گزینه ها فکر کنیم! در خط دفاعی نیز شرایط همینطور پیش می رود و تا تکلیف تمیدیدی ها روشن نشود، نباید به خرید ها فکر کرد.

در کل شرایط استقلال برای جنگ با الهلال عربستان اصلا مساعد نیست و شاید بهترین راه این باشد که باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی از همین تیم عربستانی کمک بگیرند و از مدیران آنها بخواهند تا بازیکنانی که نمی خواهند را بصورت قرضی، البته رایگان! به نماینده ایران بدهند که شاید عدالت در بازی روبرو رعایت شود؛ وگرنه از خود مسئولان باشگاه بعید است که در نقل و انتقالات کار خاصی را انجام‌ دهند. شاید باورتان نشود، تیم هایی که نه در آسیا حضور دارند و نه سهمیه فصل آینده را گرفته اند، به مراتب خریدهای خوبی داشته اند تا استقلال که باید به مصاف غول عربستانی برود.

به قلم‌ علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان