//
کدخبر: ۳۲۰۷۳۹ //

سرمربی صنعت نفت از آبادان می‌رود؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرده است در صورتی که شاکله اصلی این تیم حفظ نشود، ادامه همکاری او با این تیم در لیگ بیست و یکم میسر نیست.

سرمربی صنعت نفت از آبادان می‌رود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ بیستم برای نفتی‌های آبادان که انتظار داشتند حتی به سهمیه آسیایی برسند، با عنوان دهمی به پایان رسید. جایگاهی که البته اگر آن حواشی برای نفت آبادان ایجاد نمی‌شد و این تیم می‌توانست در نیم فصل خود را تقویت کند، شاید تک رقمی می‌شد.

با پایان لیگ بیستم، مثل فصل‌های گذشته دیگر از باشگاه صنعت نفت آبادان، از بستن تیم یا از برنامه‌شان برای حفظ نفرات و شاکله اصلی، خبری به گوش نمی‌رسد که این نیز به این بر می‌گردد که مراجع بالادستی به طور کلی چگونگی تیم‌داری آبادانی‌ها را برای فصل بعد با تاخیر مشخص می‌کنند.

در حالی که با پایان لیگ، قرارداد بازیکنانی چون فلاح‌زاده، مطلق‌زاده و ساکی با نفت آبادان به پایان رسید و فلاح‌زاده گلر تیم از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد و طالب ریکانی نیز با پیشنهاد تیم‌های دیگر مواجه شده است و همچنین احتمالا محمد طیبی هم جدا شود؛ باشگاه نفت آبادان که هنوز تکلیف خود را برای لیگ بیست و یکم نمی‌داند، اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنان فصل قبل و در واقع حفظ شاکله اصلی تیم نداشته است.

پورموسوی سرمربی این تیم نیز اگرچه یک فصل دیگر با آبادانی‌ها قرارداد دارد اما از برخی تیم‌ها از جمله نفت مسجدسلیمان و سایپا پیشنهاد دارد و حتی صراحتا اعلام کرده است که اگر شاکله اصلی تیم حفظ نشود و تیم تقویت نشود، ادامه همکاری او با باشگاه نفت آبادان میسر نخواهد بود.

تمام این‌ها نشان می‌دهد که احتمالا روزهای پرالتهابی در انتظار باشگاه صنعت نفت آبادانی است که احتمالا با تعلل مسئولان، هم سرمربی خود را از دست می‌دهد و هم مانند لیگ بیستم، شاکله نفت دچار تغییرات اساسی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان