//
کدخبر: ۳۲۰۴۸۸ //

مسی: امضای قرارداد با پاری سن ژرمن کار آسانی نبود / ما تیمی رویایی هستیم

فوق ستاره آرژانتینی گفت: می خواهم قهرمانی اروپا را بار دیگر به همراه پاری سن ژرمن تکرار کنم.

مسی: امضای قرارداد با پاری سن ژرمن کار آسانی نبود / ما تیمی رویایی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 لیونل مسی اسطوره آرژانتینی در نشست خبری معارفه اش در باشگاه پاری سن ژرمن، گفت: من از حضورم در پاریس خوشحالم. همه می دانند من لحظاتی سختی را هنگام ترک بارسلونا تجربه کردم. احساساتم را نمی توانم توصیف کنم. دوست دارم خیلی زود این کنفرانس به پایان برسد تا با همبازی های جدیدم آشنا شوم. واقعا امضای قرارداد با پاری سن ژرمن کار آسانی نبود ولی از آقای الخلیفی به خاطر حمایت هایش تقدیر و تشکر می کنم.

ابرستاره فوتبال جهان گفت: من آماده رقابت و کسب جام در تمام تورنمنت ها با پاری سن ژرمن هستم. وقتی به پاریس رسیدم با استقبال بی نظیر هواداران مواجه شدم. احساس خوبی است که در نیمار و ام باپه بازی می کنید پیش از این هم گفتم بی صبرانه منتظر ملاقات همبازی های جدیدم هستم.

ستاره آرژانتینی در واکنش به اینکه اولین بازی اش را کی برای پاریس انجام می دهد، گفت: نمی دانم باید از لحاظ بدنی و تیمی هماهنگ شوم. نمی توانم از الان تاریخی را تعیین کنم. اول چیزی که می خواهم در تمرینات تیم شرکت کنم.

مسی ادامه داد: آینده ام باپه در پاری سن ژرمن است. او اندیشه برد را دارد و به من گفت می خواهد در پاریس بماند. تمام های بزرگ برای قهرمانی در اروپا نیاز به ظرافت هایی دارند. پاریس در چند سال گذشته نتایج خوبی در اروپا گرفته ولی موفق نشده قهرمانی اروپا را از آن خود کند. الخلیفی تیم رویایی را اینجا جمع کرده و آرزوی من قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا است.

اسطوره باشگاه بارسلونا اظهار داشت: خیلی خوب است که در آینده مقابل بارسلونا بازی کنم. امیدوارم در صورت بازی مقابل بارسلونا تماشاگران حضور داشته باشند. من عاشق برد هستم و تمام توانایی ام را برای پاریس می گذارم تا برنده تمام مسابقات باشد. وقتی با پاریس اولین تماس را گرفتم اول با پوچتینو سرمربی تیم صحبت کردم و درباره آینده باشگاه صحبت کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان