//
کدخبر: ۳۰۸۲۰۱ //

پیشنهاد جدید مسی لو رفت

رسانه های آمریکایی جنوبی فاش ساخته اند که پاری سن ژرمن قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای یک سال دیگر را به لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا، پیشنهاد کرده است.

پیشنهاد جدید مسی لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

مارسلو بچلر، خبرنگار TNT اسپورتی برزیل، فاش ساخته است که پاری سن ژرمن پیش از این پیشنهاد خود را به لیونل مسی ارائه کرده است. طبق این اطلاعات پاریسی ها به ستاره آرژانتینی قراردادی برای دو فصل آینده پیشنهاد کرده اند که امکان تمدید برای سال سوم را نیز دارد.

بچلر می گوید PSG معتقد است پیشنهادی که به مسی داده است از نظر مالی برای بارسلونا قابل دسترسی نیست و از نقطه نظر ورزشی نیز آنها بر این نکته تاکید دارند که پاری سن ژرمن سال گذشته فینالیست چمپیونزلیگ بود و امسال نیز در نیمه نهایی این رقابت ها حضور دارد، آن هم پس از حذف بارسلونا در یک چهارم نهایی.

قرارداد مسی و بارسلونا درتاریخ 30 ژوئن به پایان خواهد رسید و او هنوز تصمیم نگرفته است که می خواهد قرارداد خود با کاتالان ها را تمدید کند یا نه. مسی پیش از این گفته بود که پس از پایان فصل در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

مارسلو بچلر همان خبرنگاری است که پیش از این خبر جدایی نیمار از بارسلونا و پیوستن او به PSG را منتشر کرده بود و همچنین تابستان گذشته فاش ساخت که مسی قصد جدایی از بارسا را دارد.

طبق اطلاعاتی که بچلر منتشر کرده است بارسلونا هنوز اقدامی در رابطه با ارائه پیشنهاد مالی به لیونل مسی صورت نداده است چرا که می داند با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب این باشگاه که با شیوع ویروس کرونا در جهان نیز رو به وخامت گذاشته است، قادر نخواهد بود با پیشنهادات مالی باشگاهی چون PSG رقابت کند.

مسی تابستان گذشته و پس از سال‌ها حضور در بارسلونا، در پی اختلافاتی که با بارتومئو، مدیر وقت باشگاه، داشت و همچنین نارضایتی از وضعیت باشگاه در چمپیونزلیگ و بی ثباتی در نیمکت این تیم و جدایی لوییس سوارز، خواهان جدایی از کاتالان ها شد، اما در نهایت مدیران وقت باشگاه بارسلونا با جدایی او مخالفت کردند و با تهدید به فعال کردن بند فسخ 700 میلیون یورویی که هر باشگاهی قادر به پرداختش نیست و شکایت از مسی به دادگاه، کاپیتان افسانه ای بلوگرانا را مجبور به ماندن کردند. مسی تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را در بارسا سپری کند، اما هنوز مشخص نیست که موفقیت های اخیر بارسلونا و تغییر در مدیریت باشگاه و بازگشت لاپورتاف نظر مسی را درباره جدایی عوض کرده باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان