//
کدخبر: ۳۲۰۰۶۱ //

اختصاصی/ آقای قلعه‌نویی عدالت‌ این نیست که فقط شما برنده شوید؟!/ اجازه بدهید مجیدی هم پیشرفت کند

گل گهر سیرجان با شکست مقابل استقلال از رسیدن فینال جام حذفی باز ماند تا همه چیز برای این تیم و شاگردان قلعه‌نویی به پایان برسد. با این باخت هم سهمیه و قهرمانی احتمالی از دست رفت تا گل گهر با خاطره تلخ راهی استراحت‌ شود.

اختصاصی/ آقای قلعه‌نویی عدالت‌ این نیست که فقط شما برنده شوید؟!/ اجازه بدهید مجیدی هم پیشرفت کند
به گزارش فرتاک نیوز،

شکست در نیمه نهایی جام حذفی از یک طرف و پوکر شدن (چهارمین شکست) مقابل فرهاد مجیدی از طرف دیگر باعث شد امیر قلعه‌نویی در پایان مسابقه به جاده خاکی! بزند و همه را از دم تیغ بگذراند!

ژنرال سابق آبی ها که هضم کردن شکست مقابل فرهاد مجیدی برایش سخت و سنگین تمام شده بود، سه شکست قبلی را هم به گردن داوران و سایرین انداخت تا نشان‌ دهد که باخت برابر استقلال را به کل قبول نداشته و ندارد!

 البته‌ او ۴۰ سال فوتبال را نیز زیر سؤال برد و مدعی شد؛ در این ۴۰ سال تنها چیزی که ندیده، عدالت‌ بوده و در این ۴۰ سال ظلم بوده و ظلمت! او در ادامه مدعی شد؛ ۴۲ سال است که در فوتبال بوده و فقط ظلم دیده و بی عدالتی!

قطعا این حرف های تند قلعه‌نویی نشان‌ از شکست های چند سال اخیرش بوده و اگر فلاش بک بزنیم به گذشته که چپ و راست جام می گرفت، خبری از ظلم نبود و همه چیز بر وفق مراد "ژنرال" پیش می رفته و داوران هم کارشان را به نحوه احسن انجام می دادند!

اینکه چرا یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ برتر که جام های زیادی را در کارنامه دارد، در این چند وقت اخیر حرف از ۴۰ سال ظلم و ناعدالتی می زند، خیلی عجیب و البته نامفهوم است، چون اگر ناعدالتی بوده او چطور این همه افتخارات را کسب کرده؟!

 اینکه او همیشه شکست ها را به گردن داوران و دیگران می اندازد، نشان‌ از نپذیرفتن شکست است و ای کاش قلعه‌نویی این را بداند که در فوتبال دیگران هم حق بردن دارند و باید یه روزی پیروز شوند.

دیگران هم حق شادی دارند و هم جای پیشرفت و مربی شدن. دیگران هم حق جام گرفتن دارند و می خواهند مثل شما موفقیت کسب کنند. ای کاش امیر قلعه‌نویی این را بداند و اجاره بدهد شاگردانش نیز پیشرفت کنند و جا پای بزرگانی مثل خودش بگذارند.

 ژنرال سابق آبی ها وقتی هر چهار شکست مقابل فرهاد مجیدی را به ظلم در فوتبال و اشتباهات داوران ربط می دهد، این یعنی مجیدی از فوتبال چیزی نمی فهمد و داوران هستند که برای بازی در می آورند؟!  باید از قلعه‌نویی پرسید؛ مجیدی در آسیا هم تیمش به عنوان صدرنشین صعود کرد، آن هم از گروه مرگ! آیا در آسیا هم داوران به او کمک کردند؟! آیا او این بحران زده فکری را تحویل گرفت و حداقل توانست به این این سر و سامان دهد و اعتبار دیگر بخشد به کمک داوران بوده؟! تیمی که برخلاف تیم (گل گهر) مشکلات بسیار زیادی دارد و پاداش ها را خود سرمربی از جیبش پرداخت می کند. ای کاش قلعه‌نویی بازی رفت لیگ را حداقل به پای داوران نمی نوشت و به پای علیرضا حقیقی می نوشت که کلی اشتباه داشت و باعث باخت گل گهر شد. بازی برگشت نیز همینطور به پای اشتباهات بازیکنان خودش می نوشت و کمی انصاف را رعایت  می کرد و چهار پیروزی پیاپی مجیدی را زیر سوال نمی برد، چون همه می دانند که امیر قلعه‌نویی باختن مقابل استقلال را خیلی سخت تحمل می کند و بارها اتفاق افتاده که به پرسپولیس باخته و به آنها تبریک گفته ولی کمتر پیش آمده به استقلال ببازد و این کار را بکند!

اینکه چرا او شکست مقابل‌ تیم سابقش را خیلی دوست ندارد، احتمالا به دنبال راهی برای برگشت به این تیم است؟! او به خوبی می داند مربی که استقلال را شکست دهد، خیلی به این تیم نزدیک می شود تا شکست بخورد؛ البته مربی که از جنس استقلال باشد.

 با این حال، فرهاد مجیدی در همین مدت کوتاهی که هدایت استقلال را برعهده گرفته نشان‌ داده، علم مربیگری را دارد و عاشق آن است. قلعه‌نویی باید از شکوفا شدن یک مربی حداقل با دانش در تیم سابقش خوشحال باشد و به قول پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال، اگر مجیدی این تیم را نمی‌گرفت، چه کسی باید، می گرفت؟! و سوال اخیر این است که آیا آنجلوتی هم وقتی از رئال مادرید کنار گذاشته شد، در مورد زیدان هم چنین تفکری داشت که تبدیل به دومین مربی پرافتخار رئال شد؟! الیته همین زیدان پر افتخار نیز از رئال برکنار شد که الان تیم هم ندارد. پس فوتبال جای برد و باخت است که گاهی وقت ها باید ناکامی هایش را نیز پذیرفت.

به قلم‌ علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان