//
کدخبر: ۳۱۹۴۹ //

میرزاجانپور هفته دوم لیگ جهانی را از دست داد

پزشک تیم ملی والیبال ایران گفت: خطر از بیخ گوش مجتبی میرزاجانپور گذشته است‌ و نیاز به 7 تا 10 روز استراحت دارد.

میرزاجانپور هفته دوم لیگ جهانی را از دست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیامک افروزی ، پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت آسیب ‌دیدگی مجتبی میرزاجانپور که شب گذشته در جریان دیدار با لهستان رخ داد، گفت: شب گذشته بعد از این آسیب دیدگی به همراه امیر خوشخبر، سرپرست تیم ملی راهی بیمارستان شد. تا ساعت 2 شب به وقت ایتالیا در بیمارستان بود.

 

وی ادامه داد: پلک مجتبی 6 بخیه خورده است و زمانی نزدیک به 7 تا 10 روز نیاز به استراحت دارد و نمی‌تواند تیم را همراهی کند. احتمالا در هفته دوم لیگ جهانی این بازیکن را در ترکیب تیم نداشته باشیم.

افروزی گفت: به ایران که بازگردیم حتما مجتبی را به یک پزشک متخصص چشم نشان می‌دهیم. خدا رو شکر خطر از بیخ گوش این بازیکن گذشت.

وی درباره وضعیت سلامتی سعید معروف گفت: خوشبختانه تب این بازیکن نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است و علائم بیماری گوارشی‌اش هم کمتر شده است.

پزشک تیم ملی والیبال درباره آسیب‌دیدگی صورت فرهاد سال‌افزون اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت صورت این بازیکن با مشکل خاصی همراه نبود.

افروزی به وضعیت مصدومیت سید محمد موسوی هم اشاره کرد و گفت: با این بازیکن هر روز در تماس هستیم. MRI این بازیکن آماده شده است. بعد از اینکه به ایران برگردیم درباره وضعیت این بازیکن اظهار نظر می‌کنیم.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان