//
کدخبر: ۳۱۹۴۲۴ //
در واکنش به محرومیت پنج ساله از فوتبال :

سلطانی: رای را از قبل صادر کردند / هر سندی درخصوص تبانی وجود دارد رسانه ای کنند

بازیکن سردار بوکان گفت : مانع از سه گل صددرصد شهیدقندی شدم و اگر فیلم بازی را به صورت کامل نگاه کنند متوجه عملکردم خواهند شد.

سلطانی: رای را از قبل صادر کردند / هر سندی درخصوص تبانی وجود دارد رسانه ای کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 امید سلطانی بازیکن سردار بوکان در گفت‌وگویی کوتاه درخصوص حکم انضباظی و محرمیت او از فعالیت‌های فوتبالی اظهار کرد : کارشناسان فیلمی که نیمی از زمین را پوشش نمی‌دهد را دیدند، اگر بر روی گل نهم شهید قندی و پاس بنده نظری دارند باید بگویم پاس را به بازیکنان خودی دادم و در ادامه این توپ لو رفت و هیچ تأثیر مستقیمی بر روی لو رفتن توپ نداشتم.

وی افزود : هر سندی در خصوص تبانی وجود دارد رسانه‌ای کنند تا ما نیز بفهمیم به چه دلیل محروم شدیم، این رای فدراسیون با آبروی ما بازی کرده و قطعاً تا آخر پیگیر موضوع خواهم شد چون آبرویم از هر چیزی مهم تر است.

سلطانی در ادامه گفت : فکر می کنم پیش از برگزاری جلسه کمیته اخلاق رای مشخص شده بود چون در آن جلسه از ما توضیحاتی خواستند و طبق فیلم بازی صحبت‌هایی ارائه کردم و با توجه به اینکه سه بار توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدم و اشتباه تاثیر گذاری نداشتم چنین حکمی در خصوص بنده کاملاً ناعادلانه است.

سلطانی تصریح کرد : در بازی‌های گذشته گل زدم و یا پاس گل دادم و در این بازی نیز پاس گل دادم همچنین با تمام توان به میدان رفتم تا سهمیه تیم را حفظ کنیم اما تیمی که چهارده روز تمرین نکند و بازیکن آن پس از دو یا سه ماه به اردو اضافه شود بهتر از این نمی توانست نتیجه بگیرد.

بازیکن سردار بوکان در پایان اظهار داشت : مدیرعامل باشگاه هیچ اطلاعی از شرایط تیم نداشت و حتی سرمربی باشگاه را در بازی آخر نمی‌شناخت چطور می شود این شخص را دو سال محروم کنند، رای های صادر شده کاملاً یک طرفه بوده که امیدوارم هر چه سریعتر در این خصوص تجدیدنظر صورت گیرد چون بازی کردن با آبروی ما کار بسیار ناشایستی است.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان