//
کدخبر: ۳۱۸۷۳۹ //

رقابت یوونتوس با میلان برای جذب مهاجم سانتوس

باشگاه یوونتوس برای خرید بازیکن ۱۹ ساله تیم فوتبال تیم سانتوس برزیل رقابتی شانه‌به‌شانه را با میلان آغاز کرده است.

رقابت یوونتوس با میلان برای جذب مهاجم سانتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه‌های ایتالیایی از اضافه شدن یوونتوس به رقابت خرید کایو ژرژ بازیکن نوجوان تیم فوتبال سانتوس خبر می‌دهند، هر چند که ماجرا ظاهراً‌ به همین سادگی نیست.

پیش از یوونتوس، میلان با سانتوس برای خرید کایو وارد مذاکره شده بود و علاوه بر این دو تیم باشگاه بنفیکای پرتغال نیز خواهان این بازیکن هستند و حتی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه تیم شهر لیسبون با سانتوس به توافق رسیده است.

کایو تنها تا 31 دسامبر با سانتوس قرارداد دارد و به همین دلیل می‌تواند در ماه ژانویه به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد بپیوندد. میلان هم ظاهراً روی جذب این بازیکن در ماه ژانویه حساب می‌کند، چرا حاضر نمی‌شود پیشنهاد 3 میلیون یورویی‌اش را برای این بازیکن افزایش دهد و این در حالیست که سانتوس 10 میلیون یورو می‌خواهد. چیزی که سبب شده میلان امیدوار باشد، توافق شخصی با خود بازیکن است و وعده او برای به پایان رساندن قراردادش با سانتوس و سپس پیوستن به روسونری به عنوان بازیکن آزاد.

در پرتغال، بنفیکا حاضر است 10 میلیون یوروی مدنظر سانتوس را بپردازد اما خود بازیکن تمایلی به بازی در این تیم ندارد و ترجیح می‌دهد به سری A برود. در این میان طبق گزارش شبکه‌ اسپورت ایتالیا؛ یوونتوس پیشنهادی رسمی به سانتوس داده و با خود بازیکن نیز هم به توافق رسیده اما پیشنهاد یوونتوس هم مانند میلان به هیچ عنوان نزدیک به رقمی که سانتوس می‌خواهد نیست.

کایو ژرژ که یک مهاجم نوک است؛ از سال 2018 تا کنون 84 بازی برای سانتوس انجام داده و 17 گل هم زده است. او سابقه بازی در تیم زیر 15 و زیر 17 سال برزیل را هم دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان