//
کدخبر: ۳۱۸۴۲۲ //

ربیعی: از جامعه داوری حمایت می‌کنیم اما امیدواریم که عدل و انصاف رعایت شود/مسئولیت نتایج‌مان را قبول می‌کنیم

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که تیمش و پدیده در بازی هفته بیست‌ونهم با آرامش به میدان می‌روند.

ربیعی: از جامعه داوری حمایت می‌کنیم اما امیدواریم که عدل و انصاف رعایت شود/مسئولیت نتایج‌مان را قبول می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد از هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: به تیم پدیده خیر مقدم می‌گوییم. بازی فردا با توجه به اینکه هر دو تیم نسبتاً جایگاه خودشان را در لیگ تثبیت کردند، شرایط بازی از نظر آرامش ذهنی و آسایش برگرفته از دوری از استرس، می‌تواند باعث بالا رفتن کیفیت بازی شود.

وی افزود: این آخرین بازی ما در فصل جاری در رفسنجان است و امیدواریم که از فصل آینده روی زمین چمن طبیعی بازی کنیم و میزبان باشیم. باید از تمام دست‌اندرکاران هم که این فصل زحمت کشیدند تا ما بازی‌های خود را پشت سر بگذاریم، تشکر کنم و برای فصل آینده نیز با تلاش مدیران استانی و صنایع مس و همچنین مدیران باشگاه، برای اعتلای نام مس و فوتبال رفسنجان کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره غایبان تیمش گفت: ما مصدوم و محروم داریم. قائم اسلامی‌خواه و کریم‌زاده را به دلیل مصدومیت نداریم و همچنین در بازی قبلی هم حسن جعفری کارت قرمز گرفت که او را به همراه نداریم. من کسی نیستم که درباره داوری زیاد صحبت کنم اما گاهی صحبت نکردن باعث برداشت اشتباه می‌شود. حالا که به انتهای جدول رسیدیم، باید بگویم کمی در حق مس رفسنجان اجحاف شده است. به خصوص در بازی قبلی که کارت دوم آقای حسن جعفری را به خیلی از کارشناسان نشان دادیم که گفته‌اند کارت نداشته و برخی هم حتی گفتند که حتی خطایی صورت نگرفته است.

ربیعی تأکید کرد: برای اینکه داوران جوان صاحب تجربه شوند، ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم، اما نباید حق ما هم اجحاف شود. ما 29 بازی رسمی 28 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی انجام دادیم که حتی یک پنالتی برای ما گرفته نشده که این در ذهن مخاطب سؤال ایجاد می‌کند. گلایه‌ای نداریم و اگر نتیجه‌ای هم باشد، پاسخگو هستیم اما جایگاه تیم‌ها را در جدول نگاه کنید که با یک برد یا باخت، تیم‌ها چند پله جابه‌جا می‌شوند. به جز سه تیم اول جدول که فاصله گرفته‌اند، جایگاه سایر تیم‌ها با یک برد یا باخت، تغییر زیادی می‌کند. مثلاً اگر یک پنالتی برای شما گرفته شود و پیروز شوید، از رتبه دهم به رتبه هفتم می‌رسید. برای ما شاید در برخی بازی‌ها اتفاقاتی افتاده که نباید رخ می‌داد، با این حال ما مسئولیت نتایج‌مان را قبول می‌کنیم.

وی با ادامه انتقاداتش درباره مسائل داوری گفت: درباره آقای حسن جعفری همانطور که گفتم، حق او در بازی قبلی اخراج نبود و در بازی قبلی یک موقعیت از همان ناحیه که جعفری اخراج شد برای تیم حریف پدید آمد که اگر گل شده بود، نتیجه تغییر می‌کرد و تأثیر این اتفاق را می‌دیدید. بازی با ما صنعت نفت پر موقعیت نبود و تیم صنعت نفت مقابل ما دو موقعیت داشت که یکی از آنها گل شد و دیگری همان صحنه بود که پشت مدافع ما به وجود آمد. ما از جامعه داوری حمایت می‌کنیم اما امیدواریم که عدل و انصاف رعایت شود.

ربیعی در پایان تصریح کرد: امیدوارم که همه در صحت و سلامت باشند و در بازی فردا هم فارغ از هیجانات امیدواریم که بازی خوبی شاهد باشیم و ما نیز بتوانیم امتیاز کامل بازی را به دست بیاوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان