//
کدخبر: ۳۱۶۴۱۹ //

ربیعی: می‌دانیم مقابل ماشین‌سازی دیدار سختی داریم / ان‌شاءالله با تدبیر لازم دست پر از این مسابقه خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ماشین‌سازی با توجه به جایگاهش در جدول شرایط راحت‌تری نسبت به تمام تیم‌های دیگر دارد.

ربیعی: می‌دانیم مقابل ماشین‌سازی دیدار سختی داریم / ان‌شاءالله با تدبیر لازم دست پر از این مسابقه خارج شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی قبل از دیدار مس رفسنجان مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست ششم لیگ برتر اظهار داشت:‌ ابتدا روز قلم را خدمت تمامی قلم به دستان خوب کشورمان تبریک می‌گویم. یکی از حیاتی‌ترین بازی‌های خود را در پایان فصل پیش‌رو داریم برای تیم ماشین‌سازی و کادر فنی‌اش احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانیم آنها نسبت به تمامی تیم‌های دیگر با شرایط راحت‌تری بازی می‌کنند.

وی افزود:‌ ما هم درک متقابلی از شرایط مسابقه داریم، فاصله دیدار قبلی‌مان با این بازی کم بود و فقط توانستیم یک جلسه تمرین کنیم. در این مدت بیشتر بین رفسنجان و تبریز در راه بودیم. فقط روز گذشته یک نوبت تمرین داشتیم و امروز هم یک جلسه دیگر برگزار می‌کنیم تا خود را مهیای این مسابقه کنیم. دیدار با ماشین‌سازی نیاز به تمرکز بسیار بالا، تدبیر و استراتژی در جریان 90 دقیقه دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه این تیم پس از برد دراماتیک مقابل فولاد باید برابر ماشین‌سازی قرار گیرد که شاید روی کاغذ حریف ساده‌ای برای تیمش باشد اما در بازی با سپاهان نمایش خوبی داشت، گفت: کاملاً با این موضوع موافقم که کار راحتی نداریم. ماشین‌سازی مقابل سپاهان و نساجی توان و کیفیت خود را نشان داد. در پنج دیداری که تا پایان فصل پیش‌رو داریم، بازی به بازی پیش می‌رویم. توصیه‌ام به تمام مجموعه تیم و بازیکنان این است با نهایت دقت، سخت‌گیری و جدیت مقابل ماشین‌سازی حاضر شوند می‌دانیم دیدار سختی داریم آن تیم هم توانایی و کیفیت خود را نشان داده است و ان‌شاءالله با تدبیر لازم دست پر از این مسابقه خارج شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان