//
کدخبر: ۳۱۸۴۰۸ //

اختصاصی/ بازی تشریفاتی در قائمشهر/ از این بهتر نمی شد!

شاید تشریفاتی ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی قائمشهر است که هر دو تیم با خیالی راحت پا به این مسابقه می گذارند! مسابقه ای که هم برای آبی پوشان کم اهمیت است و هم برای قرمزپوشان که یک جورهایی کارشان در لیگ تمام شده می بینید.

اختصاصی/ بازی تشریفاتی در قائمشهر/ از این بهتر نمی شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بازی یک هفته ماقبل لیگ تیم‌های استقلال و نساجی تشریفاتی شود و دو تیم به دنبال یک بازی تمرینی باشند. در نیم فصل اول و تا همین چند هفته قبل همه منتظر یک بازی حساس و پر اهمیت بودند که استقلال به دلیل مشکلاتی که داشت از رسیدن به قهرمانی فاصله گرفت و رقابت را به تیم‌های پرسپولیس و سپاهان داد تا خودش نیز رتبه سوم را کاسب شود. نساجی هم که برای بقا می جنگید، همین هفته قبل بارش را بست و اجازه نداد کارش به دو هفته پایانی بکشد و با استرس به مصاف تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان برود.

شاگردان سا‌کت الهامی هفته گذشته در اصفهان با شکست ذوب‌آهن جشن بقا گرفتند و در دو بازی پایانی برای رسیدن به یک جایگاه خوب تلاش‌ می کنند که شاید ‌کمی نسبت به استقلال انگیزه بیشتری برای پیروزی داشته باشند.

اما شاگردان مجیدی انگیزه چندانی ندارند، چون نتیجه مسابقه تأثیری در جدول برایشان ندارد و چه ببازند و چه ببرند در همان مکان سوم باقی خواهند ماند. به احتمال زیاد در این مسابقه، مجیدی به چند بازیکن اصلی اش استراحت‌ بدهد و آنها را برای دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی نگه دارد؛ بخصوص اینکه زمین محل مسابقه با نساجی نیز چمن مصنوعی است که بازی دادن به نفرات اصلی یک ریسک خواهد بود. به جز این با توجه به فرسایشی شدن مسابقات و البته فشردگی چند هفته پایانی لیگ احتمال مصدومیت بازیکنان را دارد که بعید است کادر فنی استقلال چنین ریسکی را کنند و با تمام قوا به مصاف حریف بروند

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان