//
کدخبر: ۳۱۸۳۹۰ //

تمدید قرارداد سولسشایر با منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد قرارداد سرمربی نروژی خود را تمدید کرد.

تمدید قرارداد سولسشایر با منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی از تمدید قرارداد اولگنار سولسشایر تا سال 2024 خبر داد. در قرارداد جدید این مربی نروژی بند تمدید برای یک سال بیشتر نیز گنجانده شده است. سولسشایر که از سال 2018 هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد، قرارداد قبلی‌اش با این باشگاه در پایان ماه ژوئن 2022 منقضی می‌شد. پیشرفت منچستریونایتد از زمان روی کار آمدن سولسشایر، رضایت مدیران باشگاه را به همراه داشته است، از این رو آنها پاداش عملکرد خوب سرمربی خود را با تمدید سه ساله قرارداد او دادند.

سولسشایر 48 ساله که در ماه دسامبر 2018 جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد، فصل 20-2019 با این تیم در رده سوم لیگ برتر به کار خود پایان داد و فصل اخیر هم جایگاه دوم این رقابت‌ها را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد. منچستریونایتد فصل اخیر تا فینال لیگ اروپا هم پیش رفت اما در نهایت از کسب جام باز ماند.

سولسشایر پس از تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: همه احساسی را که من نسبت به این باشگاه دارم، می‌دانند و خوشحالم که این قرارداد جدید را امضا کردم. این زمانی هیجان‌انگیز برای منچستریونایتد است. ما تیمی با تعادل خوب از جوانان و بازیکنان باتجربه ساخته‌ایم که تشنه موفقیت است.

وی افزود: من کادر فنی خارق‌العاده‌ای در کنارم دارم و همه ما آماده هستیم تا گام بعدی را در جریان ماجراجویی خود برداریم. منچستریونایتد می‌خواهد بزرگترین و بهترین جام‌ها را به ست آورد و این همان چیزی است که همه ما به دنبالش هستیم. ما هم در زمین و هم خارج از زمین پیشرفت کرده‌ایم و این در فصول آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: بی‌صبرانه منتظرم تا در اولدترافوردِ مملو از تماشاگر به میدان برویم و فصل جدید را شروع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان