//
کدخبر: ۳۱۸۳۷۱ //

امیدرضا روانخواه: پژمان نوری باید در مراجع قضایی پاسخگوی ادعای کذبش باشد/ مدیر عامل ملوان دنبال امتیاز گرفتن از داوری در بازی حذفی است

ادعای اخیر پژمان نوری آن هم درآستانه بازی با خیبرخرم آباد و درخصوص داوری دیدار ملوان و بادران واکنش شدید امیدرضا روانخواه را به دنبال داشت.

امیدرضا روانخواه: پژمان نوری باید در مراجع قضایی پاسخگوی ادعای کذبش باشد/  مدیر عامل ملوان دنبال امتیاز گرفتن از داوری در بازی حذفی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی بادران تهران در ابتدا صحبت های خودش را اینگونه آغاز کرد: "قبل از هرچیز وظیفه خودم می دانم به دو تیم فجرسپاسی شیراز و هوادار تهران تبریک بگویم که در فصلی دشوار به لیگ برتر صعود کردند. فصلی که تا چند هفته آخر 7 یا 8 تیم شانس صعود به لیگ برتر را داشتند و بادران هم تا روز آخر جنگید اما درنهایت قرعه به اسم این دو تیم افتاد."

او ادامه داد: "متأسفانه به شکلی عجیب و غریب همه چیز تحت تأثیر قضاوت هفته آخر بازی ملوان انزلی و ما قرار گرفت درحالی که در فصلی که گذشت، تیم بادران به گواه کارشناسان داوری بیشتر از همه متضرر شد. در 9 هفته ای که هدایت تیم بادران را برعهده گرفتم 2 مرتبه تیم من در خانه حریف 10 نفره شد.  ضمن اینکه دو باخت و یک مساوی را اشتباهات داوری به ما تحمیل کرد. فیلمهایش هم موجود است. ضمن آن که همه دیدند در دیدار با چوکای تالش چه اتفاقاتی افتاد و بازیکنان چوکا با دستور سرمربی و اطرافیان این تیم به شکلی ناجوانمردانه 20 دقیقه از زمین بیرون آمدند و توانستند بازی را بخوابانند. اگر ناظر یا داور قوی و مقتدری در زمین حضور داشتند بازی نمی خوابید و مربیان حریف جرأت نمی کردند تیم خود را از زمین بیرون بکشند آن وقت می گویند داورها با بادران بوده اند. با تمام این تفاسیر اگر پنالتی ما جلوی چوکا تبدیل به گل می شد یا گل سالم احسان پیرهادی به قشقایی پذیرفته می شد و به گواه کارشناسان مردود نمی شد، الان دیگر این صحبت ها مطرح نمی شد. بهتر است اتفاقات عجیب این فصل لیگ برتر فراموش نشود."

امیدرضا روانخواه با اشاره به ادعای اخیر پژمان نوری در خصوص داوری بازی با بادران یادآور می شود:" پژمان نوری ادعایی کذب را در رسانه ملی مطرح کرده که باید در مراجع قضایی ذیصلاح پاسخگویش باشد. علی خطیر دوست صمیمی من است و این موضوع را همه ایران می دانند. او بدون هیچ سمت یا مسئولیتی فقط به خاطر رفاقت با من بازی های بادران را تماشا کرده است اما او مگر فقط در انزلی در مسابقه ما حضور داشته است؟ در اکثر بازیهای بادران تماشاگر بازی این تیم بوده است. چطور در بازی با مس کرمان که تیم ما 10 نفره شد یا بازی قشقایی که آن اتفاقات حاشیه ای رقم خورد و یا بازی جنجالی چوکا که همه اتفاقات به ضرر بادران افتاد، اسمی از علی خطیر برده نشد درحالی که در ورزشگاه محل بازی هم حضور داشت و تماشاگر بازی بود. آقای نوری! من می دانم و شما هم می دانید که این صحبت های بی پایه و اساس برای تحت تأثیر قراردادن داوری بازی حذفی برابر خیبر خرم آباد است. باز هم تاکید می کنم شما ادعای پوچ و کذبی مطرح کرده اید مبنی بر اینکه علی خطیر شب بازی در هتل داوران بوده است در حالی که او صبح مسابقه ما با ملوان به انزلی رسید و رضا کرمانشاهی هم طبق صحبتهای خودش در برنامه فوتبال یک اصلا در هتل نبود و در ویلای شخصی اش اقامت داشت. به هر جهت آقای نوری شما باید در مراجع قضایی این ادعای کذب و واهی خود را ثابت کنید و به شخصه از این مسئله به راحتی نخواهم گذشت و به صورت قانونی شکایت خواهم کرد و مطمئن هستم جریانی که از حضور علی خطیر در فوتبال ایران واهمه دارند پشت ماجرای انتشار عکس حضور او در هتلی که حتی مشخص شد داور بازی در آن هتل اقامت نداشته است، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی هستند که باید بگویم نمی توانند با این روش های نخ نما شده و ناجوانمردانه وجهه علی خطیر را تخریب کنند."

سرمربی بادران تهران در ادامه گفت: "تیم ملوان انزلی با تمام توان جلوی ما بازی کرد که همین موضوع نشان دهنده سلامت این دیدار است. ما از قبل هم می دانستیم ملوان تیم با شخصیتی است که در خانه خود هرگز 5 یا 6 گل نمی خورد اما فقط کافی است موقعیت های گل ما در نیمه اول و قبل از وقفه مشکوک 50 دقیقه ای بازی به دلیل قطعی برق ورزشگاه غدیر تهران محل انجام بازی هوادار - شهرداری آستارا، را مرور کنند تا ببینند می توانستیم چند گل به ملوان بزنیم؟ متأسفانه پس از وقفه عجیب و غریب بازی در انزلی، تیم ما و حتی تیم ملوان سرد شد که مازیار زارع هم به آن گواهی داد. حالا پژمان نوری برای ماهی گرفتن از آب گل آلود و امتیاز گرفتن از داوری بازی حذفی با خیبرخرم آباد به شکلی ناجوانمردانه با اعتبار و آبروی تیم ها و افراد بازی می کند و این رسم جوانمردی نیست."

روانخواه در پایان گفت:" شاید مدیرعامل تیم ملوان بندر انزلی که مدعى فوتبال پاک است حافظه خوبی نداشته باشد ، اما من بخوبى میدانم که فصل پیش هم به چه شکل تیم خوب ملوان را در لیگ ١ حفظ کردى. به پژمان نوری و مشاورانش که به او مشاوره غلط در آستانه بازی حذفی داده اند باید بگویم مکتب ملوان جوانمردی و مردانگی است. اگر پولی که در این دو سال دست امثال شما بود در اختیار نصرت ایراندوست، فرهاد پورغلامی یا محمد احمدزاده قرار داشت، تیم ریشه دار ملوان انزلی به جای تلاش برای سقوط نکردن در این دو فصل برای صعود می جنگید. بنابراین لطفا این شارلاتان بازی ها و مظلوم نمایی برای تحت تأثیر قراردادن داور بازی حذفی با خیبرخرم آباد را تمام کنید و در مستطیل سبز دنبال امتیاز باشید نه خارج از آن!"

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان