//
کدخبر: ۳۱۷۹۵۰ //
مالک باشگاه بادران:

در دیدار مس کرمان و هوادار چیزی جز تبانی می بینید؟!

مالک باشگاه بادران که اشتباهات داوری و سایت‌های شرط‌بندی را در عدم صعود شاگردان روانخواه به لیگ برتر موثر می‌داند از احتمال انصراف شرکت بادران از تیمداری خبر داد.

در دیدار مس کرمان و هوادار چیزی جز تبانی می بینید؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

فریدون قربانیان درباره ناکامی بادران در صعود به لیگ برتر فوتبال گفت: بادران بهترین تیم و تنها تیم شایسته قهرمانی بود. با این حال حداقل در شش مسابقه حق ما را خوردند و اگر اشتباهات داوری بیش از حد علیه ما نبود، با اختلاف قهرمان می‌شدیم. بادران عالی بود و مشکلی نداشت، اما سایت‌های شرط‌بندی و ناداوری‌ها اتفاقاتی رقم می‌زنند که نمی‌دانیم ادامه بدهیم یا خیر. در چند بازی اول دیدیم داوران درست سوت می‌زنند، اما این سایت‌ها رفته‌رفته راه افتادند و این اتفاقات رخ داد.

مشخص است چه توافقاتی در 45 دقیقه وقفه بازی‌ها شد

وی با انتقاد از توقف طولانی‌مدت سه مسابقه هفته پایانی لیگ دسته اول اظهار داشت: چرا بازی را 45 دقیقه خواباندند؟ مشخص است چه صحبت‌هایی با چه کسانی شد و چه توافقاتی انجام شد، اما همه می‌خواهند چشم خود را ببندند. زمانی که برق شهر قطع می‌شود، طبیعی است که برق ورزشگاه هم قطع شود. در بازی قبل (مقابل فجر سپاسی) هم همین داستان را ایجاد کردند که نتیجه نگرفتند. شهرداری آستارا با اینکه انگیزه‌ای نداشت، در نیمه اول دیدار با هوادار عالی بازی کرد که پس از این توقف سرد شد.

به سرمربی تیم امید ما پیشنهادهای مالی عجیبی برای شکست دادند

مالک باشگاه بادران با بیان اینکه شاگردان روانخواه در نیمه دوم موقعیت‌های به مراتب کمتری روی دروازه ملوان ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: کسی به این حاشیه‌ها نگاه نمی‌کند. از یک سایت شرط‌بندی به سرمربی تیم امید رده استانی ما برای شکست پیشنهادهای مالی عجیبی دادند. وقتی در یک دیدار امید استانی چنین اقدامی می‌کنند، برای بازی‌های پرتماشاگر کاری نمی‌کنند؟ یک تیم در لیگ دسته دوم از تیم پایین جدولی 6 گل می‌خورد و هفته بعد 10 گل می‌زند. بسیاری از این سایت‌ها درگاه پرداخت دارند.

پیوس با تفکر اشتباهش باعث سقوط چوکا شد

قربانیان با اشاره به اتفاقات دیدار بادران مقابل چوکای تالش تصریح کرد: سرمربی چوکا تیمش را مقابل ما 20 دقیقه از بازی بیرون کشید. آیا داور نباید همان زمان سوت پایان را می‌زد؟ اینگونه به مربیان یاد می‌دهند شلوغ‌کاری کنید و بازی را بخوابانید. فرشاد پیوس غیر از اینکه با اشتباهات و تفکر اشتباهش باعث سقوط چوکا شد، کار دیگری کرد؟ یک مربی نهایتاً پنج دقیقه از تصمیم داور ناراحت است و نباید بازی را 20 دقیقه بخواباند. در مجموع باید 25 دقیقه وقت تلف شده اعلام می‌شد، اما 9 دقیقه گرفتند.

حق‌خوری واضح‌تر از توقف 20 دقیقه‌ای بازی؟

وی با انتقاد شدید از سرمربی چوکا بیان کرد: هفته گذشته دیدم که فرشاد پیوس پس از سقوط چوکا به لیگ دسته دوم، با گریه می‌گفت شاید حق کسی را خوردیم! حق خوردن فقط این نیست که دست در جیب شما کنم و اگر کسی در صف نانوایی از یک نفر جلو بزند، حق او را خورده است. وقتی بازی را بیهوده 20 دقیقه خواباندید. حق‌خوری واضح‌تر از این است؟

ناداوری‌ها پس از نایب‌رئیسی موسوی بدتر شد!

مالک باشگاه بادران در این باره که برخی از اهالی فوتبال از جمله سرمربی خوشه طلایی می‌گفتند نایب‌رئیسی شهره موسوی (مدیرعامل بادران) در فدراسیون فوتبال به صعود نارنجی‌پوشان به لیگ برتر کمک می‌کند، به تسنیم گفت: اتفاقاً ناداوری‌ها پس از آن بدتر شد! در نیم‌فصل اول فقط در دیدار با گل ریحان اشتباهات داوری داشتیم، اما در نیم‌فصل دوم چهار یا پنج بازی از این موضوع صدمه دیدیم. خوشه طلایی در دیدار نیم‌فصل دوم چه کرد؟ اشتباهات داوری در دیدار برگشت مقابل هوادار و کارهای رضا عنایتی خنده‌دار بود!

برای خودم متأسفم که در فوتبال سرمایه‌گذاری کردم

قربانیان در این باره که به نظر می‌رسد برای ادامه تیمداری فوتبال تردید دارد، اظهار داشت: برای خودم متأسفم که 6،7 سال سرمایه‌گذاری کردم و اتفاقی نیفتاد. هیچ‌کس از جمله داوران، تیم چوکا و تیم هوادار هم پاسخگو نیست. در چند سال گذشته نمی‌خواستیم ادامه بدهیم، اما هر بار گفتند فلانی به فدراسیون آمده و جلوی این اتفاقات را می‌گیرد. در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر کشورهای اروپایی، شهرداری هر شهر زمین را به‌صورت رایگان به تیم واگذار می‌کند و می‌‌گوید خودتان قرارداد تبلیغات ببندید. در کشور ما به کسی ارتباط ندارد پول تبلیغات محیطی کجا می‌رود.

در دیدار هوادار مقابل مس کرمان چیزی جز تبانی می‌بینید؟

وی درخصوص شایعه واگذاری امتیاز تیم هوادار به بادران تصریح کرد: ما به‌خاطر بی‌برنامگی فدراسیون، حواشی بازی‌ها و اینکه حق باشگاه‌ها پرداخت نمی‌شود، شاید اصلاً تیمداری نکنیم. همین اتفاق برای خونه‌به‌خونه افتاد و پس از اینکه این تیم در آن روز عجیب به‌خاطر تفاضل گل صعود نکرد، دلسرد شد. بازی هوادار مقابل مس کرمان را ببینید. چیزی جز تبانی در این مسابقه می‌بینید؟ اگر مس کرمان در این مسابقه مساوی می‌گرفت، هیچ‌کدام از این دو تیم صعود نمی‌کردند و اگر مس کرمان هم پیروز می‌شد، به لیگ برتر نمی‌رسید.

اگر امتیاز هوادار به مس کرمان واگذار شود، فدراسیون را به آتش می‌کشم

مالک باشگاه بادران با اشاره به احتمال صعود مس کرمان به لیگ برتر با خرید سهمیه هوادار، خاطرنشان کرد: اگر امتیاز هوادار به مس کرمان واگذار شود، تمام فدراسیون را به آتش می‌کشم و واقعاً کوتاه نمی‌آیم. این اتفاق باید قبل از بازی آخر می‌افتاد و مسابقه پایانی باید در کرمان برگزار می‌شد. اگر این اتفاق رخ می‌داد، این موضوع به من مرتبط نمی‌شد. عنایتی گفته بود که خودش پولی نداشت و این‌ها (تیم هوادار) پول نداشتند. در این 45 دقیقه پول‌هایی جابجا شد و آن اتفاقات افتاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان