//
کدخبر: ۳۱۷۸۳۷ //
مربی میلادمهر تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی :

عبدالوند : پیشنهاداتی به ما دادند / با شرافت برابر شاهین بازی کردیم

مربی تیم میلادمهر تهران گفت : با تلاش اعضای کادر فنی و بازیکنان کار بسیار دشواری انجام دادیم و توانستیم سهمیه لیگ دویی تهران را حفظ کنیم.

عبدالوند : پیشنهاداتی به ما دادند / با شرافت برابر شاهین بازی کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید عبدالوند مربی تیم میلادمهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با دیدار برابر شاهین بندرعامری اظهار داشت : برای ارائه یک فوتبال پاک و دفاع از شرافت فوتبال به بوشهر رفتیم و تا آخرین دقیقه با تمام وجود تلاش کردیم.

وی افزود : متاسفانه داور بازی قضاوت چندان مطلوبی نداشت و سه بازیکن از تیم ما را اخراج کرد همچنین سه گل از پنج گل تیم حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و در نهایت دوازده دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم نیز اعلام کرد.

عبدالوند در ادامه گفت : چنین قضاوت هایی بسیار عجیب است که امیدوارم کمیته داوران دقت بیشتری در انتخاب داوران داشته باشد، اگر کمی ما تلاش خود را کم می کردیم ممکن بود حق سایر تیم ها ضایع شود.

عبدالوند در پاسخ به این سوال که، آیا از سوی تیم حریف پیشنهاداتی به شما ارائه شد، بیان کرد : متاسفانه در بین دو نیمه صحبت‌هایی به گوش ما میرسید که شخصیت ورزشی باشگاه میلاد مهر را خدشه دار میکرد اما ما برای شرافت فوتبال تلاش کردیم و به هیچ کدام از این حرف‌ها توجهی نداشتیم نکته عجیب تر در خصوص این بازی حضور تعداد زیادی از هواداران تیم حریف در ورزشگاه بود که واقعاً نمی‌دانم چرا قانون در این بازی اجرا نشد

مربی تیم میلادمهر تهران با بیان این‌ مطلب که با شرایط سختی تیم را حفظ کردیم، اظهار داشت : از زمانی که در کنار آقای حجت عباسی مسئولیت تیم را پذیرفتیم روزهای بسیار دشواری پشت سر گذاشتیم چون این تیم از لحاظ مالی و امکاناتی شرایط وخیمی داشت.

وی در پایان گفت : با تلاش تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان که از همه آنها بی نهایت تشکر میکنم ، سهمیه لیگ دویی تهران را حفظ کردیم تا جوانان تهرانی باز هم به بازی کردن در چنین سطحی امیدوار باشند.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۸۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان