//
کدخبر: ۳۱۷۴۴۹ //

تراکتور و لوگوی رسمی

در پی بروز برخی ابهامات در خصوص دلایل تغییر لوگو رسمی باشگاه، موارد ذیل جهت اطلاع اصحاب رسانه و هواداران عزیز ذکر می‌شود.

تراکتور و لوگوی رسمی
به گزارش فرتاک نیوز،

همان‌گونه که روز گذشته در مصاحبه جناب آقای جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور ذکر گردید، لوگوی مورد استفاده باشگاه که در سال 1398 رونمایی گردید ( تصویر شماره یک) ، طی نامه‌ای در شهریورماه سال گذشته از سوی اداره کل ثبت شرکت‌ها به جهت عدم رعایت قوانین و مقررات رد شده و بر انجام اصلاحات تأکید گردید.

photo_2021-07-15_14-46-38 (2)

برابر اعلام اداره ثبت علائم و رهنمود کارشناس مربوطه ( شماره اظهارنامه 139950140001025596 ) مهم‌ترین ایراد قانونی این لوگو، لاتین بودن تمامی حروف مورد استفاده در آن بود که برابر نامه ارجاعی ( تصویر شماره 2 ) بر لزوم تغییر و اصلاح لوگو تأکید گردید.

photo_2021-07-15_14-46-38

پس از دریافت این نامه به جهت رفع موانع قانونی صرفاً عبارت ( باشگاه فرهنگی ورزشی و اقتصادی تراکتور) در ذیل همان لوگو، اضافه گردید تا به لحاظ محتوایی اشکال قانونی رفع گردد. ( تصویر شماره 3) . بدیهی است که با اضافه شدن این عبارت، لوگو به لحاظ ظاهری و گرافیکی زیبایی و جذابیت قبلی را از دست داد.

photo_2021-07-15_14-46-38 (3)

در همین راستا به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن لوگو قبلی (شماره یک) در تمامی اوراق و البسه و غیره ... تغییر شکلی و محتوایی لوگو در آن مقطع مقدور نبود که برابر هماهنگی به عمل آمده مقرر گردید که تغییر لوگو در پایان فصل صورت گرفته و با طراحی لوگویی شایسته با رعایت قوانین ابلاغ شده اقدامات و روند قانونی لازم طی شود.

ذکر این نکته ضروری است همان‌گونه که هواداران عزیز و اصحاب محترم رسانه می‌دانند، لوگوی مورد استفاده باشگاه در مقطع کنونی { تصویر شماره یک} است که به جهت قانونی مورد تائید نبوده و لوگوی ثبت شده { تصویر شماره 2} که به لحاظ محتوایی مورد تائید اداره کل ثبت شرکت‌ها قرار گرفته فعلاً در اوراق رسمی و البسه تیم استفاده نشده تا اشکالات شکلی و گرافیکی نیز رفع گردد.

هدف باشگاه از انتشار فراخوان تغییر لوگو، بر اساس قوانین ابلاغ شده قبلی، مشارکت دادن هواداران در طراحی لوگو جدید است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان