//
کدخبر: ۳۱۶۸۶۱ //

بازی با تیمی که عدد یک را جلوی اسم پرسپولیس نوشت

پرسپولیس مقابل تیمی بازی خواهد کرد که در دور رفت از آن‌ها هیچ امتیازی نگرفت.

 بازی با تیمی که عدد یک را جلوی اسم پرسپولیس نوشت
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در هفته بیست و هفتم در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که در 26 بازی گذشته 15 برد، 10 مساوی، یک باخت، 35 گل زده، 13 گل خورده، تفاضل 22+ و 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. عدد یک برای تعداد باخت‌های پرسپولیس مربوط به همین تیم آلومینیوم می‌شود.

این تنها باری است که سرخ‌ها باید برای گرفتن انتقام مقابل تیمی ظاهر شوند. تیم آلومینیوم در خانه خودش ابتدا یک گل زود هنگام از پرسپولیس خورد تا شاید قرمز‌ها خیال کنند این بازی را به سادگی برنده می‌شوند که درست برعکس این اتفاق رخ داد. روی دو ضربه ایستگاهی پرسپولیس دو بار دروازه خود را به طور مشابه باز شده دید تا بازنده به رختکن رود.

در نیمه دوم هم تلاش‌های تیم یحیی بی نتیجه ماند تا در نتیجه‌ای باور نکردنی مدافع عنوان قهرمانی از یک تیم تازه لیگ برتری شده ببازد. بازی با آلومینیوم از چند جهت برای سرخپوشان اهمیت زیادی دارد. آن‌ها باید تنها باخت فصل‌شان را جبران کنند و همچنین با کمترین آسیب این دیدار را تمام کرده و آماده دربی حساس حذفی شوند. از طرفی قرمزها هفته پیش در اهواز امتیاز از دست دادند و در صورت تکرار این اتفاق  ممکن است جایگاه صدرنشینی را به سپاهان بدهند. تمام این‌ها نوید یک بازی خوب در آزادی را می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان