//
کدخبر: ۳۱۶۸۰۷ //

دشان همچنان سرمربی تیم ملی فرانسه!

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

 دشان همچنان سرمربی تیم ملی فرانسه!

تیم ملی فوتبال فرانسه که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های یورو 2020 بود، در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها پس از تساوی 3 - 3 مقابل سوئیس در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. پس از این حذف خروس‌ها از این رقابت‌ها بود که شایعاتی مبنی بر احتمال اخراج دیدیه دشان بر سر زبان‌ها افتاد و از زین‌الدین زیدان به‌عنوان جانشین او یاد شد، اما حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال فرانسه قصدی برای قطع همکاری با این سرمربی فرانسوی ندارد.

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی «فیگارو» چاپ پاریس در پاسخ به این پرسش که «آیا دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌ماند؟»، گفت: پاسخ «بله» است. من روز چهارشنبه با او صحبتی طولانی در شهر گنگان داشتم. این مسئله ظرف سه دقیقه حل و فصل شد. دشان علاقه بسیار زیادی برای ادامه کار دارد، درست همانطور که من هم می‌خواستم او به کارش ادامه دهد.

دشان که سابقه سرمربیگری تیم‌های موناکو، یوونتوس و مارسی را در کارنامه‌اش دارد، از سال 2012 هدایت خروس‌ها را بر عهده دارد و فرانسه در این مدت در 117 بازی زیرنظر وی 76 برد کسب کرده است.

او در یورو 2016 تیم ملی فرانسه را تا فینال پیش برد، اما در نهایت مغلوب پرتغال شد و از قهرمانی بازماند. تیم او اما در جام جهانی 2018 با شایستگی تمام به قهرمانی رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان