//
کدخبر: ۳۱۴۹۳۱ //

دیدار با فرانسه حکم فینال برای پرتغال

ژائو موتینیو، هافبک تیم ملی پرتغال هدف تیمش برابر فرانسه را کسب سه امتیاز توصیف کرد.

دیدار با فرانسه حکم فینال برای پرتغال
به گزارش فرتاک نیوز،

در آستانه دیدار حساس و تعیین کننده برابر فرانسه، تیم ملی پرتغال در دو بازی اول خود تنها موفق به کسب سه امتیاز شده و هنوز از صعود به دور حذفی رقابت های یورو 2020 مطمئن نیست. ژائو موتینیو پیش از این دیدار مهم در  شرایط پرتغال صحبت کرده و البته مدعی شد تیم ملی فرانسه از خط حمله قدرتمندی برخوردار است.

ژائو موتینیو گفت: "هدف ما همیشه پیروزی است، ما پیش از این در یک بازی پیروز شده، به خودمان اعتماد داریم و همین مهم است. ما مسیر روشنی پیش رو داشته، می دانیم چگونه به اهداف خود برسیم و در حال حاضر تلاش برای برنده شدن در بازی بعدی مهم ترین مسئله است. هر بازی برای پرتغال مانند یک فینال است، ما پس از کسب یک پیروزی در دیگر مسابقه شکست خوردیم و اکنون یک بازی دیگر در راه است.

ما می دانیم که فرانسه تیمی بسیار منسجم بوده، با تمام نفرات دفاع می کنند و با سه بازیکن بزرگ و سرعت زیاد در جلو حمله می کنند. ما به خوبی فرانسه را می شناسیم و باید سعی کنیم سبک بازی خود را برای دستیابی به هدف مان یعنی کسب پیروزی به حریف تحمیل کنیم.

من نمی دانم قرار است بازی کنم یا نه و این سرمربی است که شرایط را ارزیابی کرده و تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند. همه ما آماده و در دسترس هستیم تا بهترین تلاش خود را ارائه دهیم. گاهی اوقات تلاش می کنیم به هدف مان نمی رسیم و و به همین دلیل است که گاهی مواقع نتیجه خوبی نمی گیریم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان