//
کدخبر: ۳۱۶۶۹۷ //

انگلیس ۲ - ۱ دانمارک؛ فوتبال در آستانه بازگشت به خانه!

تیم ملی انگلیس با برتری 1-2 مقابل دانمارک برای اولین بار راهی فینال یورو شد.

 انگلیس 2 - 1 دانمارک؛ فوتبال در آستانه بازگشت به خانه!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی انگلیس که در سال های اخیر با گرت ساوت گیت روند رو به رشدی را دنبال می کند، امشب نیز با تکیه بر پنالتی هری کین در اوقات اضافی 1-2 دانمارک را در ومبلی مغلوب کرده و حریف ایتالیا در فینال شد.

 

تیم ملی انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 و روی حرکت هری کین می توانست به گل اول دست یابد، اما رحیم استرلینگ بعد از حرکت به داخل به سمت دروازه دانمارک ضربه زد و کسپر اشمایکل توپ را مهار کرد.

لحظاتی بعد و روی اشتباه فیلیپس بود که تیم ملی دانمارک صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی را او جوردن پیکفورد مهار کرد. در ریباند مارتین برایثوایت می توانست دروازه را باز کرد، اما ضربه او بعد از برخورد به هری مگوایر راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 25 وسترگارد توپ را از هری کین ربوده و می توانست دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند، اما ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از روی دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

 

 

اما در دقیقه 30 دانمارک به زیبایی به گل رسید. این تیم در موقعیتی مناسب پشت محوطه صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و داماسگارد با یک ضربه دقیق و تماشایی به طاق دروازه موفق به زدن گل اول شد.

دقایقی بعد انگلیس تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. ارسال زمینی هری کین در دهانه دروازه به رحیم استرلینگ رسید، اما ضربه او را کسپر اشمایکل به شکلی فوق العاده مهار کرد.

اما در اواخر نیمه اول انگلیس بالاخره به گل رسید. ارسال ساکا در دهانه دروازه و در شرایطی که استرلینگ آماده ضربه زدن بود، با اشتباه و گل به خودی سیمون کیائر همراه شد تا نیمه اول این دیدار جذاب در نهایت با تساوی 1-2 تمام شود.

 

 

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 51 و برای تیم ملی دانمارک ایجاد شد. کسپر دالبرگ از پشت محوطه برای ضربه زدن اقدام کرد، اما ضربه زمینی او را جوردن پیکفورد در اختیار گرفت.

 

اما لحظاتی بعد تیم ملی انگلیس تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. روی ارسال میسون مونت از سمت راست، هری مگوایر با یک ضربه سر تماشایی می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما کسپر اشمایکل با عکس العملی فوق العاده دروازه را نجات داد.

 

 

در دقیقه 70 ارسال میسون مونت از سمت راست بعد از برخورد به پای مدافع دانمارک می توانست وارد دروازه دانمارک بشود، اما اشمایکل هوشیار ظاهر شده و این توپ را دور کرد.

 

دقایقی بعد انگلیس باز هم صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل دوم و تمام کردن کار داشت، اما ضربه کالوین فیلیپس دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه دانمارک به بیرون رفت.

 

در اوقات اضافی ضربه سر هری مگوایر در دهانه دروازه در اختیار کسپر اشمایکل قرار گرفت و در نهایت 90 دقیقه این دیدار با تساوی 1-1 به اتمام رسیده و بازی به وقت اضافی کشیده شد.

 

در دقایق ابتدایی وقت اضافی اول هری کین از سمت راست محوطه و در زاویه ای دشوار فرصت داشت دروازه دانمارک را باز کند، اما اشمایکل با کف دست ضربه زمینی او را بازگرداند.

 

در دقیقه 98 جک گریلیش در پشت محوطه و از سمت چپ اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او را اشمایکل گرفت و در ادامه نیز ضربه استرلینگ راهی به دروازه دانمارک نیافت.

 

 

اما در دقیقه 104 انگلیس با متوقف شدن استرلینگ در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه زمینی هری کین را در ابتدا اشمایکل مهار کرد و در ریباند خود این بازیکن موفق به زدن گل دوم انگلیس شد.

در اواسط وقت اضافی نیمه دوم مارتین برایثوایت فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او پیکفورد دور کرد تا در نهایت انگلیس با برتری 1-2 راهی دور فینال تورنمنت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان