//
کدخبر: ۳۱۶۴۳۴ //
داوود مهابادی:

به مردم بوشهر مدیون هستیم و امیدوارم در پایان آنها را خوشحال کنیم

سرمربی شاهین بوشهر گفت:به مردم بوشهر مدیون هستیم و امیدوارم با صعود به لیگ برتر خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

به مردم بوشهر مدیون هستیم و امیدوارم در پایان آنها را خوشحال کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

داود مهابادی درباره پیروزی 3 بر صفر شاهین شهرداری بوشهر مقابل گل ریحان البرز  گفت: بازیکنان ما بازی باکیفیتی ارائه کردند و از جان مایه گذاشتند. استرس بالای هفته‌های پایانی، کار ما را سخت کرده بود. گل ریحان هم در دقایقی از بازی ما را غافلگیر کرد و در حمله خطرناک بود. بازیکنانم تاکنون زحمات زیادی کشیده‌اند و مسئولان باشگاه، از جمله شهردار بوشهر از ما حمایت کرده‌اند. ما به مردم بوشهر مدیون هستیم و امیدواریم دل آنها را شاد کنیم.

وی در مورد بازی حساس تیمش مقابل صدرنشین لیگ دسته اول در هفته سی‌وسوم رقابت‌ها تصریح کرد:‌ دیدار با فجر سپاسی، نتیجه عملکرد و تکلیف ما را در لیگ یک مشخص می‌کند. نتیجه بازی می‌تواند ما را به هفته پایانی امیدوار کند. هر پنج تیم بالای جدول شانس صعود دارند و این اتفاق جذاب به ندرت در فوتبال رخ می‌دهد. امیدوارم در پایان تیم شایسته به لیگ برتر صعود کند. گاهی تیم‌های باکیفیت و سازمان‌یافته هم به هدف خود نمی‌رسند که بخشی از آن به اعضای تیم مربوط است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر راجع به تأثیر سرمربی پیشین تیم در عملکرد سفیدپوشان به تسنیم گفت: از فراز کمالوند و همکارانش که قبل از ما زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. ما براساس شناخت خود از بازیکنان، کار را ادامه دادیم و با کمک خدا و زحمت بازیکنان به این نتایج رسیدیم. شاهین استحقاق این را دارد که در میان صعودکنندگان باشد و یکی دو تیم باکیفیت مانند استقلال خوزستان شایستگی حضور میان مدعیان را داشتند. خیبر در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده بود و خوشه طلایی هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

مهابادی درباره اینکه گفته می‌شود مربیان برخی تیم‌ها در هفته‌های پایانی با بازیکنان سایر تیم‌ها برای تبانی تماس می‌گیرند، بیان کرد: کسی که لقمه حلال به خانه‌اش می‌برد، هیچ وقت وارد این بازی‌ها نمی‌شود. من اعتقادی به این مسائل ندارم، اما اگر بازیکنی دست به چنین کاری بزند، توسط همان فرد پیشنهاددهنده رسوا می‌شود و این اَنگ تا آخر عمر بر پیشانی او خواهد بود. شاهین بازیکنان پاک و سالمی دارد که زحمت می‌کشند و در این باره به من چیزی نگفته‌اند. شنیدم این مسائل در تیم‌های دیگر وجود دارد، اما آبروی هر کسی برای خودش مهم‌تر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان