//
کدخبر: ۳۱۶۴۰۰ //
علی اصغر کلانتری:

قطعی برق در روند بازی تاثیر منفی داشت

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: قطع شدن برق در ورزشگاه مانند عصر حجر شده که در هنگام بازی برق اضطراری نداشته باشد در حالیکه بارها همه از ورزشگاه شهید دستغیب ایراد گرفتند.

قطعی برق در روند بازی تاثیر منفی داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری اظهار داشت: مصاف بسیار سنگینی بود و هم از نظر فنی و هم روانی، سخت‌ترین بازی خود را انجام دادیم که با کمک خداوند و تلاش و کوشش مضاعف بازیکنان به این نتیجه مهم دست پیدا کردیم که این پیروزی را به همه طرفداران تیم فجر شهید سپاسی تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم صدرنشین فجر سپاسی در خصوص رفتن برق ورزشگاه در حین بازی اظهار داشت: این اتفاق بنده را بیاد عصر حجر انداخت و باعث تعجب است که در این ورزشگاه برق اضطراری نباشد درحالیکه بارها نسبت به امکانات ورزشگاه شهید دستغیب شیراز ایراد گرفته می‌شد.

کلانتری افزود: وقفه ۳۰ دقیقه‌ای که بدلیل خاموشی ورزشگاه اتفاق افتاد باعث شد روند خوب تیم ما متوقف شود و درحالیکه با دو گل پیش بودیم و تیم حریف نیز نتیجه را پذیرفته بود، این وقفه باعث شد تیم هوادار با تجدید روحیه بدنبال جبران نتیجه به بازی ادامه دهد و یک گل نیز به ثمر رساندند اما خدا را شکر با برد از زمین مسابقه خارج شدیم.

 

سرمربی زردپوشان به دو بازی پایانی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر و گل ریحان نیز اشاره کرد و گفت: هر دوبازی برای ما مهم و سخت است و انشاالله با پیروزی در هر دو دیدار، با اقتدار به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان