//
کدخبر: ۳۱۶۳۱۰ //

اسدی: هر گونه نقض قوانین اخلاقی در کمیته اخلاق بررسی می‌شود

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، گفت: هر گونه نقض قوانین اخلاقی و رفتارهایی که به اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می‌کند، بررسی خواهد شد.

اسدی: هر گونه نقض قوانین اخلاقی در کمیته اخلاق بررسی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر اسدی مقدم، رئیس کمیته اخلاق در خصوص اقدامات پیش روی این کمیته طی هفته‌های پایانی لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم  فوتبال گفت: کمیته اخلاق به رفتارهای غیرقانونی، غیراخلاقی، غیراصولی و رفتارهای غیرمتعارف که به تمامیت و اعتبار فوتبال لطمه وارد کند و همچنین رفتارهای غیراخلاقی که یا داخل زمین فوتبال بوده اما در خارج از زمین برای آن توافق می‌شود یا مواردی که ارتباط کمی با داخل زمین دارد رسیدگی خواهد کرد. از این حیث کلیه فعالیت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی طی مسابقات هفته‌های پایانی لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم با نظارت این کمیته و با دقت بسیار زیاد رصد خواهد شد.

وی افزود: هرگونه نقض قوانین اخلاقی و رفتارهایی که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کند، در کمیته اخلاق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق درباره سالم‌سازی محیط فوتبال گفت: در راستای سالم‌سازی محیط ورزش فوتبال و کمک به سلامت مسابقات، نیاز به رعایت اخلاق حرفهای فوتبال است. بر همین اساس کلیه اشخاص فعال در حوزه فوتبال بایدبا صداقت به ارزش‌های درونی بازی جوانمردانه با رعایت تمام جنبه‌های اخلاق حرفه‌­ای به قوانین و مقررات و اصول رفتاری در فوتبال کشور احترام گذاشته و در صورت ارتکاب تخلف مسئولیت اجتماعی رفتارهای خود را بپذیرند.

اسدی تأکید کرد: هدف کمیته اخلاق کمک به سلامت مسابقات، اطمینان از سالم بودن نتایج بدست آمده و توسعه ارتباطات سالم فی­‌مابین کلیه عوامل ورزش فوتبال است. امید است با همت کلیه عوامل فوتبال این مهم محقق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان