//
کدخبر: ۳۱۵۹۷۲ //

اسکوچیچ:برای حضور در مرحله نهایی انگیزه بالایی داریم/باید در تمام بازی ها به پیروزی برسیم

سرمربی تیم ملی ایران بعد از قرعه کشی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت: برای ما فرقی نمی کرد با چه تیمی بازی کنیم چون آماده رقابت هستیم.

اسکوچیچ:برای حضور در مرحله نهایی انگیزه بالایی داریم/باید در تمام بازی ها به پیروزی برسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی کشورمان امروز در قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با تیم های کره جنوبی، عراق، امارات، سوریه و لبنان رقیب شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان بعد از این قرعه کشی در گفت‌وگوی آنلاین عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم مربیگری در ایران باعث افتخارم است. خیلی خوب می دانیم بازی های سختی را در مرحله نهایی داریم و باید در تمام بازی ها به پیروزی برسیم، مطمئنا برای حضور در این مرحله انگیزه بالایی داریم.

وی در پاسخ به  سوال مجری AFC درباره اینکه در 7 بازی اخیر با تیم ملی ایران پیروز شده است گفت: بله ما در 7 بازی خود برنده شدیم و این نشان می دهد تیم در فرم خوبی قرار دارد. از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار داریم و آماده هستیم تا در ادامه رقابت ها از بازی ها لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پایان عنوان کرد: ما به تیم خودمان نگاه می کنیم و به بقیه تیم ها توجهی نمی کنیم. ما تجربه بازی مقابل عراق و سوریه داشتیم و برای ما فرقی نمی کرد با چه تیمی همگروه شویم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان