//
کدخبر: ۳۱۵۹۵۲ //

کیلیان امباپه قصد ماندن در پاری سن ژرمن ندارد

اکیپ مدعی شد کیلیان امباپه قصد ندارد قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.

کیلیان امباپه قصد ماندن در پاری سن ژرمن ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

بحث در مورد آینده کیلیان امباپه به یکی از مهمترین مسائل نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است. ستاره فرانسوی تنها یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی او برای آینده مشخص نیست و خودش هم اظهار نظر قطعی در این باره انجام نداده است.
گزارش ها در ماه های اخیر حاکی از آن بوده که امباپه چند پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را رد کرده و به نوعی علاقه ای به ماندن در پارک دو پرنس ندارد؛ از طرفی بر هیچ کس پوشیده نیست که این ستاره فرانسوی هدف اول نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که او دیر یا زود راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

بعد از حذف فرانسه از رقابت‌های یورو حالا دیگر وقت آن رسیده که امباپه تصمیم نهایی خود را در مورد آینده مشخص کند؛ اینکه آیا قصد دارد در پاری‌سن ژرمن ماندگار شود یا باز هم به پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه پاسخ منفی می دهد و خواهان جدایی است.

در همین راستا نشریه اکیپ فرانسه گزارش جدیدی پیرامون این موضوع منتشر کرده و مدعی شده که کیلیان امباپه تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و قصد ندارد قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند. این منبع ادعا می کند که البته ستاره فرانسوی نمی خواهد رابطه بدی بین او و PSG شکل بگیرد و به همین خاطر حاضر است یک سال پایانی قرارداد خود را در این تیم بماند؛ موضوعی که احتمالاً با مخالفت پاری‌سن‌ژرمن روبرو خواهد شد چرا که این باشگاه نمی خواهد چنین ستاره با ارزشی را سال آینده به شکل رایگان از دست بدهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۹۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان