//
کدخبر: ۳۱۵۶۶۲ //

علوی: برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا در جام حذفی برنامه داریم/ پریرا ممکن است برابر سپاهان غایب باشد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آسان ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا مسابقات جام حذفی است.

علوی: برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا در جام حذفی برنامه داریم/ پریرا ممکن است برابر سپاهان غایب باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر درباره دیدار امشب تیم برابر سپاهان اصفهان بیان کرد: وضعیت خوبی برای بازی امروز داریم. چند بازیکن محروم و مصدوم داریم که متاسفانه بازیکنان مصدوم مان رو به افزایش است. در هر صورت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران خونگرم خوزستانی خوشحالشان کنیم.

او درباره بازیکنان مصدوم تیم گفت: نام بازیکنان مصدوم را اعلام نمی‌کنم چون شاید از سوی جواد نکونام اجازه این کار را نداشته باشم. در هر صورت امیدوارم بهترین خودمان را نشان دهیم تا در این بازی موفق عمل کنیم.

علوی در مورد دلبستگی فولاد به رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا از سوی جام حذفی عنوان کرد: راه رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا برای ما از جام حذفی آسانتر است. به زودی برابر سپاهان در جام حذفی در اهواز بازی خواهیم کرد تمام هم و غممان را گذاشتیم تا از طریق جام حذفی کا سریع ترین راه موفقیتی که مدنظرمان است به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. از طرفی جام حذفی تک بازی است و بهترین تیم ها برابر ضعیف‌ها صف‌آرایی می‌کنند و گاها مغلوب شدند.

سرپرست فولاد در خصوص عملکرد خوب شیمبا در فولاد اظهار کرد: به حضور پریرا در بازی امروز شک و تردید داریم. امیدوارم او در صورت بازی برابر سپاهان بهترین عملکرد را داشته باشد. پریرا بازیکن حرفه ای است و امیدوارم هر زمان که برای ما بازی می‌کند بهترین خود را نشان دهد. او قراردادش امسال با ما تمام می‌شود و باید دید باشگاه و پریرا برای ادامه همکاری چه تصمیمی می‌گیرند. این بازیکن بسیار حرفه ای است و نمی گذارد چیزی برایش دردسر ساز شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان