//
کدخبر: ۳۱۵۲۳۳ //
پروژه بارسا متقاعد کننده نبوده

ناامیدی لیونل مسی؛ هیچ خبری از تمدید نیست

لیونل مسی همچنان منتظر است تا از سوی بارسلونا به وی یک پروژه برنده ارائه شود. پروژه ای که مسی را به کسب قهرمانی چمپیونزلیگ امیدوار کند.

ناامیدی لیونل مسی؛ هیچ خبری از تمدید نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

در بارسلونا بسیار خوشبین بودند که لیونل مسی دیروز و در روز تولد 34 سالگی اش بالاخره امضای نهایی را پای برگه تمدید قرارداد خواهد زد ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

رسانه های نزدیک به باشگاه کاتالان تمدید قرارداد با مسی را قریب الوقوع می دانستند و با امیدواری در این رابطه گزارش می دادند ولی توافقی با مسی حاصل نشده و به نظر هم نمی رسد به زودی چنین اتفاق رخ بدهد.

طبق ادعای کادناسر، لیونل مسی به امضای نهایی نزدیک هم نیست چرا که هنوز با باشگاه به هیچ توافقی دست پیدا نکرده است. او پیشنهادی از سوی بارسلونا دریافت کرده و هیچ مشکلی با کسر مبلغ دستمزدش هم ندارد ولی مشکل اینجاست که مسی در مورد پروژه ورزشی باشگاه تردیدهایی دارد.

 

رویای مسی بالا بردن دوباره جام قهرمانی چمپیونزلیگ است که از سال 2015 دیگر نتوانسته به آن نزدیک شود ولی بارسلونا همچنان در ارائه یک پروژه برنده به او ناکام مانده است.

01616065

 

پدر مسی و برادر او به زودی به بارسلونا خواهند رفت تا در نهایت به یک جمع بندی نهایی برسند. بارسا اطمینان دارد که مسی با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده و اینکه کاملا صادقانه عمل کرده است ولی از سوی دیگر تمام هدف سران باشگاه این است که مسی قبل از 30 ژوئن و اینکه قراردادش به اتمام برسد، تا 2023 تمدید کند.

 

بارسا نمی خواهد تحت هیچ شرایطی مسی تبدیل به بازیکن آزاد شود و برای این مهم تنها 5 روز دیگر فرصت دارد.

مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین و متمرکز روی کوپا آمه ریکا منتظر روزهای بعد است تا پیشنهادی متقاعد کننده را از بارسا دریافت کند. خوان لاپورتا(رئیس بارسا) در هفته پیش رو ورق را بر می گرداند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان