//
کدخبر: ۳۱۴۹۳۴ //

بارسلونا قادر به تمدید با لیونل مسی نیست

خاویر تباس، رئیس لالیگا تاکید کرد بارسلونا در شرایط فعلی از نظر قانونی قادر به تمدید قرارداد با لیونل مسی نیست.

بارسلونا قادر به تمدید با لیونل مسی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

خاویر تباس، رئیس لالیگا مدعی شد بارسلونا تنها در صورت اعمال تغییرات قابل توجه در لایحه پرداخت دستمزد خود می تواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند. ساختار اقتصادی قرارداد جدید همچنان نامشخص است و به احتمال زیاد اوضاع نابسامان مالی در باشگاه بارسلونا منجر به خروج بسیاری از بازیکنان این تیم خواهد شد خواهد شد. سقف دستمزد در بارسلونا از 671 میلیون یورو در فصل 2019-20 به 382.7 میلیون یورو در فصل گذشته کاهش یافت و به نظر می رسد این روند نیاز به افزایش بیشتر است. بارسلونا در حال حاضر 1.2 میلیارد یورو بدهی ناخالص داشته و نحوه کاهش و مدیریت این بدهی سنگین مشخص نیست.

خاویر تباس گفت: "بارسلونا از سقف پرداخت دستمزد خود فراتر رفته است. من امیدوارم که آنها بتوانند مسی را حفظ کنند، اما برای انجام این کار آنها مجبور به کاهش پرداختی های دیگر هستند. بارسلونا باید بدهی های خود را کاهش دهد و اگر آنها شرایط را مدیریت کنند، مشکلی جدی پیش نخواهد آمد. اما آنها پرداخت دستمزدهای خود را به حداکثر رسانده اند. این باشگاه موفق به درآمدزایی نشده و آنها باید تدابیر جدیدی اتخاذ کنند.

از 700 میلیون یورو ضرر در بین کل تیم های لالیگا، نیمی از آن متعلق به بارسلونا است. باشگاه های بزرگ دیگر تلاش بیشتری برای جلوگیری از این روند ضرردهی انجام داده اند. رئال مادرید تلاشی ستودنی انجام داده تا اطمینان حاصل کند که شرایطی مانند بارسلونا پیدا نکند و وضع بارسا از همه بدتر است."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان