//
کدخبر: ۳۱۴۷۸۳ //

لاپورتا به دنبال محقق کردن یک رویای بزرگ؛ تشکیل بزرگترین زوج تاریخ فوتبال در بارسلونا

روزنامه آاس ساعتی پیش خبر از برنامه محرمانه خوان لاپورتا داد؛ تشکیل زوج سوپر رویایی مسی-رونالدو در بارسلونا.

لاپورتا به دنبال محقق کردن یک رویای بزرگ؛ تشکیل بزرگترین زوج تاریخ فوتبال در بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

4 ماه پیش خوان لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا انتخاب شد و برای بار دوم به صندلی ریاست باشگاه کاتالان بازگشت. شوی لاپورتا مدتی است شروع شده و با هیجان و شور خاصی نیز ادامه دارد. بازگشت لاپورتا جان تازه ای به بارسلونا داده است؛ باشگاهی که تابستان گذشته چیزی تا از دست دادن لیونل مسی، بزرگترین بازیکن تاریخش فاصله نداشت.

عملکرد اسف بار جوزپ ماریا بارتومئو رئیس قبلی باعث شده بود تا لیونل مسی با ارسال بوروفکس رسما تقاضای جدایی کند اما در نهایت او با مخالفت قاطع باشگاه مجبور به ماندن شد.

برای ماه ها تصور می شد لیونل مسی قطعا قراردادش را تمدید نخواهد کرد اما انتخاب خوان لاپورتا که با لیونل مسی ارتباط بسیار خوبی دارد، معادلات را تغییر داده است.

تمدید با مسی

لاپورتا که به خوبی می داند شرایط اقتصادی باشگاه در دوران پاندمی کرونا بسیار بد است و از این حیث نمی تواند روی تمدید با مسی حساب کند، هفته هاست به دنبال بهترین راهکار برای ماندنی کردن مسی است. او در مصاحبه های خود همواره روی این نکته تاکید کرده است که برای مسی مسائل مالی در درجه دوم اهمیت قرار دارد و او به دنبال یک پروژه ورزشی جاه طلبانه و بزرگ در بارسلوناست. در واقع این شرط تمدید فوق ستاره آرژانتینی است.

لاپورتا و خورخه مسی چندین دور مذاکره با یکدیگر داشته اند. طبق چیزی که خودش عنوان کرده، تمدید با مسی مسیر درستی را طی می کند و او خوشبین است که قبل از 30  ژوئن و پایان رسمی قرارداد مسی، او پاسخ مثبت خود را بدهد.

رویای بزرگ رئیس

لاپورتا که اطمینان دارد مسی ماندنی است، به دنبال محقق کردن رویایی است که در وهله اول، غیرممکن به نظر می رسد؛ جذب کریستیانو رونالدو.

بله؛ هم تیمی کردن رونالدو و مسی در بارسا هدف نهایی خوان لاپورتاست و این پروژه بزرگ را برای افراد قابل اعتمادش نیز مطرح کرده است. او قصد دارد بزرگترین زوج تاریخ فوتبال را در بارسلونا تشکیل دهد و در حال زمینه سازی برای این اتفاق بزرگ است. پروژه ای که اگر به ثمر بنشیند، در تاریخ فوتبال بی نظیر خواهد بود.

پیشنهاد به رونالدو

هنوز نمی توان پیش بینی کرد که رونالدو به پیشنهاد لاپورتا چه پاسخی خواهد داد. لاپورتا به ژرژ مندس ایجنت رونالدو نیز پیشنهادی رسمی ارائه نکرده و مهمتر از همه اینکه دقیقا مشخص نیست او برای پرداخت رقم انتقال رونالدو به یوونتوس و نیز دستمزد او چه برنامه هایی دارد.

اگر پاسخ رونالدو مثبت باشد، بارسلونا دو بازیکن خود که می توانند آنتوان گریزمان، فیلیپ کوتینیو، سرجی روبرتو، عثمان دمبله و .... باشند را به یوونتوس پیشنهاد خواهد داد. برای دستمزد رونالدو نیز گفته می شود لاپورتا ابتدا قصد جذب قرضی رونالدو را دارد و دستمزد او از مجموع دستمزد دو بازیکن بارسا که به یووه خواهند رفت کسر شده و مابقی را بارسا پرداخت خواهد کرد.

بررسی های لاپورتا و تیمش نشان می دهند که اگر رونالدو جذب شود، درآمد بارسلونا دو برابر خواهد شد که اتفاقی خارق العاده برای بارسا محسوب می شود.

غیرممکن ها

ایده لاپورتا قطعا برای بسیاری از فوتبال دوستان(به غیر از هواداران رئال) هیجان انگیز است. این یک رویا و شاید یک توهم باشد ولی همینکه لاپورتا به چنین ایده ای فکر می کند، نشان از نبوغ و بلندپروازی او دارد. این انتقال برای لالیگا نیز سود بزرگی خواهد داشت؛ لالیگایی که پس از جدایی رونالدو از رئال در سال 2018، یتیم شد.

واقع بین باشید اما غیرممکن ها را هم طلب کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان