//
کدخبر: ۳۱۵۱۸۳ //

به بهانه استوری حمایتی قایدی و اسماعیلی از مجیدی/ این فضا هرگز تیم را به سمت موفقیت سوق نمی دهد

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای صراحتاً از مجیدی خواست مواظب رفتارش باشد وگرنه با او طبق قرارداد برخورد خواهد شد.


به بهانه استوری حمایتی قایدی و اسماعیلی از مجیدی/ این فضا هرگز تیم را به سمت موفقیت سوق نمی دهد
به گزارش فرتاک نیوز،
این تذکر جدی مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه بازی با پدیده شایعه کناره‌گیری مجیدی از سمت خود را به نقطه اوج رساند، اما نزدیکان به سرمربی استقلال بر این باورند که مجیدی از سمتش استعفا نمی‌دهد و به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد. 
با این حال برخی بازیکنان در آستانه نشست وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیأت‌مدیره که منجر به تغییراتی در بخش مدیریتی باشگاه استقلال شد، با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از فرهاد مجیدی حمایت کردند. 
مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی بازیکنانی بودند که حمایت علنی خود را از سرمربی استقلال اعلام کردند.
 این رفتار در شرایطی که مدیریت استقلال با سرمربی اختلاف دارد نشان می‌دهد برخی بازیکنان قصد دارند در هر شرایطی جانب مربی را بگیرند. 
شاید در ظاهر چنین رفتاری از نگاه هواداری جذاب باشد اما به‌واقع شکاف‌ها در باشگاه استقلال را عمیق‌تر می‌کند.
 در واقع آنچه باعث مطلوب‌تر شدن اوضاع عمومی باشگاه استقلال خواهد شد این است که باشگاه از چنددستگی خارج و به تیمی واحد تبدیل شود که بعید است با برگزاری برخی نشست‌های رودررو چنین اتفاقی رخ ندهد و استقلال به سمت ثبات پیش نرود.
 آنچه در شرایط کنونی استقلال را از مسیر چنددستگی جدا می‌کند، فراگیر شدن حس همدلی در میان ارکان این باشگاه است.
 استوری به نفع سرمربی که پیام صریح در مخالفت با سیاست‌های مدیرعامل باشگاه است، نشان از برخی یارکشی‌ها در پس پرده استقلال دارد که این فضا هرگز تیم را به سمت موفقیت سوق نخواهد داد.
 شاید در اتفاقات مالی اخیر و فقدان سخت‌افزار مناسب برای تمرینات تیم بتوان به بازیکنان و اعضای کادر فنی حق داد و استقلال نیاز به مدیرانی دارد که لااقل جربزه فراهم کردن امکانات حداقلی را داشته باشند، اما ادامه اختلاف‌ها قطعاً نتایج تیم را با اختلال مواجه خواهد کرد و فرهاد مجیدی هرقدر هم که بعد از پیروزی مقابل پدیده خود را فاتح در برابر مخالفانش ببیند اما باید دریابد که فضای تنش‌آمیز در باشگاه استقلال در نهایت به همه ارکان آن لطمه خواهد زد. از آن سو مدیریت باشگاه استقلال نیز باید با سعه‌صدر در برابر زیرمجموعه خود رفتار کند. 
از مددی هم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتظار است تاب و تحمل خود را بیشتر کند و در فضایی دوستانه مشکلات را بشنود و در راستای آن قدم بردارد. 
بدون شک اگر بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال صداقت را در گفتار مدیران خود ببینند، بسیاری از مشکلات را تحمل خواهند کرد و شاید هرگز مشکلات مالی خود را به رسانه‌ها نکشند. 
در واقع یک تعامل دوطرفه، نهایت صداقت و نزدیک شدن مربیان و بازیکنان با مدیران باشگاه، کلید موفقیت استقلال محسوب می‌شود و متولیان این باشگاه در جایگاه بالاتر نیز باید به هر تدبیری که شده از زیرمجموعه خود بخواهند اختلافات را کنار بگذارند و دست در دست هم با دل‌هایی واحد به سمت حل مشکلات پیش‌رو قدم بردارند.
استقلال به‌زودی وارد کارزار بازی‌های دشوار‌تر لیگ و جام حذفی خواهد شد.
 شاید از همین بازی با گل‌گهر دشواری‌هایی که پیش‌بینی‌اش شده نمایان شود و استقلال در یک مسیر سنگلاخی قرار بگیرد. 
از همه مهم‌تر بازی با پرسپولیس در جام حذفی است که می‌طلبد استقلال با همه قوای فنی و روحی گام به این میدان بگذارد و اجازه ندهد حواشی اخیر در روح و روان این باشگاه تأثیر بگذارد. 
بازی با پرسپولیس استقلال را سمت جامی می‌برد که ممکن است پایان خوشی را برای بحران‌های متعدد استقلال در این فصل ایجاد کند، به شرط آنکه همه بخواهند؛ از مددی و بالاتر از او گرفته، تا فرهاد مجیدی و بازیکنان و البته هواداران این باشگاه که فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی دارند.
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان