//
کدخبر: ۳۱۵۱۸۰ //

بدبینی به بازیکنان در تراکتور؛ از عالیشاه و فروزان تا خانزاده

رسول خطیبی بعد از شکست تراکتور در برابر پرسپولیس در بازی سوپرجام بسیار خشمگین بود و به خیلی از مسائل ایراد گرفت.

بدبینی به بازیکنان در تراکتور؛ از عالیشاه و فروزان تا خانزاده
به گزارش فرتاک نیوز،

 اظهارات او در مورد نقش داشتن دولت و وزارت ورزش در قهرمانی پرسپولیس انعکاس بسیار وسیعی در رسانه‌ها داشت. این اما همه ماجرا نبود؛ چراکه بعد از چند ساعت خطیبی در مصاحبه‌ای دیگر، این بار انگ کم‌کاری و اشتباه عمدی به بازیکنان تیمش زد. سرمربی تراکتور در این بخش گفت: «من یک عمر فوتبال بازی کرده‌ام می‌دانم چه حرکتی در زمین فنی است و چه حرکتی عمدی! مگر هوادار غیرتش می‌کشد که بازیکن بیاید و کاری کند که تیمش ضربه بخورد؟» این اظهارات خطیبی 2نفر را در مظان اتهام قرار داد؛ یکی مهدی تیکدری که با حرکتی ناشیانه در دقایق پایانی از زمین اخراج شد و دیگری محمد خانزاده که سر تنها گل پرسپولیس بدجوری دریبل خورد. تیکدری بعدتر گفت منظور خطیبی به او نبوده، اما بعید است خانزاده هم عمدا جا مانده باشد. او با اینکه سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، همیشه در تقابل با این تیم پرحرارت ظاهر شده و چنین وصله‌ای به مدافع تراکتور نمی‌چسبد.
این قصه اما در تراکتور بارها تکرار شده و قربانیان دیگری هم داشته است؛ به‌عنوان مثال زمانی که امید عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور شد و درست در همان مقطع زمانی در دیدار برابر پرسپولیس آسیب دید، برخی نزدیکان باشگاه تبریزی آسیب‌دیدگی امید را ساختگی و ناشی از کم‌کاری دانستند. این درحالی است که اتفاقا عالیشاه بر سر شیوه جدایی‌اش از پرسپولیس با مدیران وقت این باشگاه به‌شدت مشکل پیدا کرده بود. آنها حتی انگ خیانت هم به عالیشاه زدند و این بازیکن در دیدار رودررو بمب انگیزه بود؛ هرچند آسیب دید و نتوانست در زمین بماند.
بازیکن دیگری هم که قربانی چنین سناریویی شد، محسن فروزان بود. قصه او از همه مشهورتر است و نیازی به بازگویی ندارد. اشتباه این دروازه‌بان در بازی با سپیدرود و گل بدی که خورد، یک دنیا جنجال به همراه آورد و مالک باشگاه رسما انگ کم‌کاری به فروزان زد. جالب اینجاست که تا‌کنون هیچ‌یک از این فرافکنی‌ها برای تراکتور مفید نبوده و کمکی به باشگاه نکرده، اما همچنان اصرار عوامل باشگاه برای انداختن تقصیر بر گردن بازیکنان ادامه دارد. باید دید قربانی بعدی کیست.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان