//
کدخبر: ۳۱۴۴۱۳ //

مورینیو: هازارد در تمرینات افتضاح است!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی مدعی شد ادن هازارد در تمرینات طول هفته تلاش چندانی نمی کند.

 مورینیو: هازارد در تمرینات افتضاح است!
به گزارش فرتاک نیوز،

ادن هازارد 30 ساله فصل گذشته مصدومیت‌های متعددی را متحمل شده و از زمان انتقال 88 میلیون پوند از چلسی در سال 2019، بیش از 50 مسابقه رئال مادرید را به همین علت از دست داده است. ژوزه مورینیو که در چلسی هدایت این ستاره بلژیکی را به عهده داشت، معتقد است عملکرد ادن هازارد تنها بازتاب استعداد اوست، نه تلاش این بازیکن در تمرینات.

ژوزه مورینیو، گفت: "یک واقعیت در مورد ادن هازارد؟ واقعیت همین است که شما از او می بینید ، او یک بازیکن شگفت انگیز بوده که در تمرینات افتضاح است. پس شما می توانید تصور کنید که اگر او با نگرشی حرفه ای در تمرینات حاضر می شد، می توانست تبدیل به چه بازیکن بزرگی شود.

اما در کل ادن هازارد یک جوان شگفت انگیز بوده و فوق العاده مرد خانواده است. به نظر می رسد هازارد به این نسل از بازیکنان تعلق ندارد، زیرا او بسیار ساکت بوده و همیشه به فکر خانواده، بچه ها، والدین و یک زندگی بسیار آرام است.

اما وقتی او هر روز صبح وارد زمین تمرینی می شود زیاد تلاش نمی کند. هنگام ورود به زمین شما بازتاب یک هفته تمرین را ندیده و هر چه می بینید از استعداد ادن هازارد است. وقتی او به رئال مادرید رفت به خودم گفتم هازارد به بزرگترین باشگاه جهان رفته و حتما تحت فشار همیشه حس می کند که باید در اوج باشد. تصور می کردم هازارد در رئال مادرید فاتح توپ طلا خواهد شد. اگر هازارد به درستی تمرین کند از نظر آمادگی و سرعت بازیکن بسیار بهتری خواهد شد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان