//
کدخبر: ۳۱۲۰۲۷ //
آقای خاص به دنبال CR7؛

تماس مورینیو با رونالدو؛ به رم بیا!

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با کریستیانو رونالدو تماس گرفته است و با او درباره پیوستن به گرگ ها صحبت کرده است.

تماس مورینیو با رونالدو؛ به رم بیا!
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوزه مورینیو در روزهای اخیر با کریستیانو رونالدو تماس گرفته و از مهاجم ناراضی یوونتوس که قصد جدایی از این تیم را دارد، خواسته تا برای ادامه استفاده از امتیازات مالیاتی در ایتالیا، به تیم رم بپیوندد.

قرارداد رونالدو با یوونتوس در ماه ژوئن سال 2022 به پایان می رسد اما گزارش های متعدد در ایتالیا حاکی از آن است که کاپیتان تیم ملی پرتغال احتمالا در همین تابستان تورین را ترک خواهد کرد.

بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به یوونتوس چندان به نفع رونالدو نخواهد بود و به گزارش لا گاتزتا دلو اسپورت، ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید اصلا از شنیدن این خبر خوشحال نشده است.

لا استامپا فاش کرده است که ژوزه مورینیو، سرمربی هموطن رونالدو و سرمربی سابق رئال مادرید، که هدایت رم را در فصل بعد بر عهده خواهد داشت با رونالدو تماس گرفته و ضمن پرس و جو درباره برنامه هایش برای آینده، به او گفته که در رم از او استقبال خواهد شد.

پیوستن به رم برای ادامه استفاده از امتیازی که خارجی ها در پرداخت مالیات در ایتالیا دارند، مفید خواهد بود اما این روزنامه تاکید کرده که عملی شدن چنین سناریویی به هزاران دلیل بسیار پیچیده خواهد بود.

در این گزارش آمده است که روز به روز بیشتر جدایی رونالدو از یووه مسجل می شود و ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، پیش از این درباره بازگشت پرشور رونالدو به اولدترافورد با منچستریونایتد تماس گرفته است.

مدیر برنامه های رونالدو همچنین با رئال مادرید هم در تماس بوده اما دستمزد سالیانه 31 میلیون یورویی ستاره پرتغالی همه مشتریان احتمالی را می ترساند.

رونالدو فصل 21-2020 را در حالی به پایان رساند که با 29 گل آقای گل سری آ شد و در طول 133 بازی خود برای یووه، از زمان پیوستن به این تیم، 101 گل به ثمر رسانده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان