//
کدخبر: ۳۱۴۳۹۳ //

خلعتبری: سپاهان از هر دو جام به سادگی نمی‌گذرد

بازیکن باتجربه سپاهان مدعی است که این تیم با بهره‌گیری از تمام توان خود در تلاش خواهد بود به هر دو جام این فصل دست یابد.

 خلعتبری: سپاهان از هر دو جام به سادگی نمی‌گذرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا خلعتبری، هافبک باتجربه و موفق سپاهان درباره تعطیلات لیگ برتر و شرایط این تیم طی این روزها گفت: در خصوص شرایط سپاهان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: این تعطیلات که ایجاد شده به کیفیت مسابقات لیگ برتر ضربه می‌زند و تیم ما هم برای اینکه خودش را در فرم خوب مسابقات حفظ کند باید تلاش زیادی به خرج دهد ولی خدا ار شکر با برنامه ریزی دقیق کادرفنی و تمریناتی که برای ما در نظر گرفته شده این مشکل به حداقل رسیده و لطمه زیادی از این بابت نخواهیم خورد. اردوی خوبی در تهران داشتیم که خیلی مفید بود و حالا آماده شروع دوباره مسابقات هستیم.

وی در مورد شرایط خودش هم گفت: متاسفانه به دلیل مصدومیت مدتی در کنار سپاهان نبودم ولی چند وقتی است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و در خدمت تیم هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا هرچه زودتر به آمادگی صد در صد برسم و بتوانم به تیم کمک کنم و بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

وینگر سپاهان در مورد رقابت با پرسپولیس در مسیر قهرمانی هم توضیح داد: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده ولی با توجه به شرایط فکر می‌کنم رقابت‌ اصلی بین ما و پرسپولیس باشد. همه تلاش ما این است تا در دیدارهای باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنیم و مزد زحمات یک فصلمان را بگیریم و هواداران را در پایان فصل خوشحال کنیم.

خلعتبری در مورد جام حذفی هم گفت: ما در هر دو جام شانس موفقیت داریم و نباید از کنار هیچکدام به سادگی عبور کنیم. قرعه آسان و سخت را هم قبول ندارم چرا که برای رسیدن به مرحله فینال و قهرمان شدن باید توانایی عبور از هر تیمی را داشته باشیم. فولاد هم تیم خوبی است و کار سختی مقابل آنها داریم ولی همانطور که گفتم هدف ما موفقیت در هر دو جام است.

وی در مورد نتایج تیم ملی و صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی گفت: تیم ملی کار سختی داشت ولی خدا را شکر نتایج خوبی کسب شد و توانستیم راهی دور بعدی شویم و در مراحل بعدی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم صعود مقتدرانه ای به جام جهانی داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان