//
کدخبر: ۳۱۴۲۳۲ //

رونالد کومان هم جذب ستاره هلندی را تایید کرد

بعد از صحبت های ممفیس دیپای حالا رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، نیز به نوعی جذب این بازیکن را تایید کرده است.

 رونالد کومان هم جذب ستاره هلندی را تایید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد ممفیس دیپای با لیون در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و مدتهاست که در مورد انتقال این بازیکن به نوکمپ صحبت می‌شود. قرار بود این بازیکن در تابستان گذشته راهی بارسلونا شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا به نظر می‌رسد که باید انتقال این ستاره هلندی به بلوگرانا در این تابستان را قطعی تلقی کرد.

خود ممفیس دیپای روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی به نوعی انتقالش به بارسلونا را تایید کرد و گفت: "همانطور که قبلاً گفتم همه چیز به خودی خود مشخص خواهد شد. همه می‌دانند که من مدتهاست با بارسلونا در ارتباط هستم و می‌خواهم زیر نظر رونالد کومان بازی کنم. صبر کنیم ببینیم چه می شود، سپس خبر آن هم منتشر خواهد شد. همه چیز در جریان است. اخبار را زیر نظر داشته باشید اما این را بگویم که فعلا هیچ قراردادی امضا نکرده ام."

از طرفی حالا رونالد کومان نیز توافق بارسلونا برای جذب ممفیس دیپای را تایید کرده و می‌گوید: " ممفیس امروز چیزی در این باره گفت و من می توانم آن را تأیید کنم. هنوز قراردادی امضا نشده است اما تقریبا توافق انجام شده است. من می خواستم او را در ژانویه جذب کنم، با این حال اگر اکنون اتفاق بیفتد، این عالی است. ما می دانیم که دقیقاً از یکدیگر چه می خواهیم."

گفتنی است که با این صحبت ها باید انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا را قطعی تلقی کرد و احتمالاً طی امروز یا روزهای آینده باشگاه کاتالانی به شکل رسمی جذب او را تایید خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان