//
کدخبر: ۳۱۲۶۳۲ //
دوباره خراب کردن پنالتی؛

بازگشت کریم بنزما شیرین نبود (عکس)

کریم بنزما، ستاره باتجربه و گلزن تیم ملی فرانسه بازگشت موفقی به ترکیب این تیم نداشت.

بازگشت کریم بنزما شیرین نبود (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 کریم بنزما امشب بعد از پنج سال و 237 روز دوباره لباس تیم ملی فرانسه را در دیدار مقابل ولز به تن کرده که این طولانی‌ ترین فاصله میان دو بازی ملی یک بازیکن فرانسوی در 65 سال اخیر محسوب می شود. آخرین بار در اوکتبر سال 2015 بود که کریم بنزما برای تیم ملی فرانسه به میدان رفت و در ادامه جریان اخاذی از والبوئنا اجازه نداد او برای لوس بلوس بازی کند. اما عملکرد درخشان در فصول اخیر برای رئال مادرید در نهایت دیدیه دشان را مجاب کرد کریم بنزما را دوباره به تیم ملی دعوت بکند.

اما در همان نیمه اول بود که ضربه کریم بنزما به دست ویلیامز برخورد کرد و داور ضمن اعلام نقطه پنالتی، بازیکن ولز را نیز از زمین اخراج کرد. اما کریم بنزما که ضربه خود را زمینی و به گوشه سمت راست زده بود، نتوانست دروازه حریف را باز کند و وارد این ضربه را مهار کرد تا بازگشت این بازیکن به ترکیب فعلا برای او خوش یمن نباشد.

01608168

بدین ترتیب کریم بنزما هر سه پنالتی اخیر خود برای فرانسه را خراب کرده است. این مهاجم باتجربه پیش از این در مقابل سوئد در دیداری دوستانه و برابر سوئیس در جام جهانی 2014 پنالتی تیمش را از دست داده بود که امروز نیز پس از بازگشت، این آنتی رکورد ادامه پیدا کرد. همچنین از هشت پنالتی اخیر تیم ملی فرانسه، پنج ضربه تبدیل به گل نشده است.

01608169

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان