//
کدخبر: ۳۱۲۵۸۲ //

شبیر لطفی: پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داریم/ ما به دنبال جایگاه مناسب در شأن تیم رایکا هستیم

‍سرمربی رایکا بابل گفت:ناشناخته بودن تیم حریف کار را برای ما سخت کرده بود

شبیر لطفی: پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داریم/ ما به دنبال جایگاه مناسب در شأن تیم رایکا هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس پیروزی خارج از خانه در مقابل تیم گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از قبل پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی در پیش داریم و امروز هم دیدیم که تیم گل ریحان از چند مهره تاثیر گزار بهره میبرد و با تاکتیکی که ارائه میداد دقایقی از بازی کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در ادامه افزود: بعد از گلزنی بازی را کنترل کردیم اما در نیمه اول موقعیت های زیادی به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم همه آنها را تبدیل به گل کنیم و در نیمه دوم باز هم مثل دیدار گذشته روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم اما خوشبختانه با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل گفت: به نظرم فشاری که روی گلر ما بود باعث شد تا اشتباه کند در غیر این صورت گلر ما گلری بود که در چند بازی عملکرد فوق العاده ای داشت و شایسته این فرصت بود.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در جواب به این سوال که آینده تیم رایکا را چطور میبیند اظهار داشت: قبلا هم گفته ام که قطعا هواداران تیم رایکا بابل دغدغه ماندن در لیگ یک را نداشته باشند چون ما به دنبال جایگاهی مناسب و در شأن تیم رایکا در جدول هستیم.

وی ادامه داد: به طور جزئی کارمان مشکل دارد و تغییر دادن ۱۰۰ درصدی در شکل بازی کار را برای ما سخت کرد اما ما در تلاشیم بازی به بازی شرایط را بهتر کنیم چون دوهفته پشت سرهم نتیجه نگرفتیم فشار روی تیم ما زیاد شده بود اما انشالله بتوانیم با برد در بازی بعدی مقابل تیم شاهین بوشهر خودمان را کاملا از فشار خارج کنیم و به دنبال جایگاه مناسب در جدول باشیم.

 شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات در فوتبال روی اشتباهات رقم میخورد اما بچه های ما امروز همگی تلاش کردند و مطمئن باشید در صورت پیروزی مقابل شاهین بوشهر تیم ما رو ریل پیروزی ها می افتد و در ادامه با قدرت ظاهر خواهد شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان